De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Het gezellige park - Waterman

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Felix
Level 2
Felix

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 07-08-10

Het gezellige park - Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gezellige park - Waterman   Het gezellige park - Waterman - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 20, 2010 10:14 am

'Nee, het leven is goed zo. Als we er niks van merken is het beter. ' zei Felix. Felix grijnste naar Bailey. 'Wat doe je dan in de tijd dat je niet traint of mensen tegenkomt. Qua hobby's?' vroeg hij om maar op een ander onderwerp over te stappen.Het eerdere onderwerp verveelde hem een beetje dus hij hoopte dat Bailey dat niet erg vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey
Level 2
Bailey

Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 23-09-10

BerichtOnderwerp: Re: Het gezellige park - Waterman   Het gezellige park - Waterman - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 20, 2010 2:01 pm

Bailey keek Felix aan. 'Ik speel piano.' Zei ze toen maar. 'Verder reis ik graag, hoewel ik te veel thuis ben.' Zei ze een beetje ontevreden, ze reisde veel liever. Ze glimlachte. 'En jij?' Vroeg ze en haalde een hand door haar haren. Ze keek even naar haar tas en besefde toen even wat erin zat, als Felix dat zou zien dan... Ze probeerde er niet op te letten en keek weg van haar tas.
Felix
Level 2
Felix

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 07-08-10

BerichtOnderwerp: Re: Het gezellige park - Waterman   Het gezellige park - Waterman - Pagina 3 Icon_minitimedo okt 21, 2010 9:06 am

Felix glimlachte. 'Ik teken erg veel en als ik echt daravoor helemaal geen inspiratie heb ga ik naar de dansschool.' zei hij met een beetje rood op zijn wangen. Hij was er weleens voor uitgelachen dat hij danste dus hij vertelde het neit aan iedereen. 'En reizen natuurlijk,alleen dat moet nog gaan gebeuren..' zei hij weer met een grijns.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het gezellige park - Waterman   Het gezellige park - Waterman - Pagina 3 Icon_minitime

Het gezellige park - Waterman
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het rijk van de Waterman- het kapelletje
» Het brede strand - Waterman
» De ijssallon- Rijk van de Waterman
» Het oude bos-Rijk van de waterman
» De stad Daruka - Het rijk van de Waterman

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: