De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof.

Ga naar beneden 
+3
Alexis
Moon
Jake
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof.   Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof. - Pagina 3 Icon_minitimema sep 20, 2010 8:18 am

Pandora keek naarde jongen naast haar. 'Mijn enige vrolijke herrinering uit het verleden..' zei ze zacht en ze keek even naar de steen. Daarna keek ze de jongen weer aan. 'En jij?'vroeg ze zacht en rustiger terug. Haar rechtervinger ging zoals gewoonlijk over het teken in haar linkerhand, dat gaf haar rust. Desdemona bekeek het even en vond de draak wel grappig, hij werd snel afgeleid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owen
Level 1
Owen


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 19-09-10

Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof.   Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof. - Pagina 3 Icon_minitimema sep 20, 2010 8:21 am

Owen knikte even "Mijn ouders, al heb ik mijn moeder helemaal nooit gezien en herrinner mijn vader niet." hij zuchtte "Mijn moeder stierf aan kraamvrouwenkoorts en mijn vader heeft zich daarom doodgezopen" hij zuchtte en keek naar de twee lelies. Lelies waren de favorite bloemen van zijn moedr geweest. Hij zuchtte en keek even naar Andrew die een uitval deed in de richting van een doodsbange vleermuis.

ik moet zo gaan dus weet niet of ik zo nog kan reageren, maar geen nood, jaime is ook ziek XD kunnen jullie samen kletsen
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof.   Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof. - Pagina 3 Icon_minitimema sep 20, 2010 8:27 am

'Het spijt me voor je..'zei Pandora tegen hem. Ze eek even naar het graf van zijn ouders, het was mooi gemaakt vond ze. Zachtjes zuchtte ze even wat pijn weg. Ze voelde zich een stuk ouder en vermoeider dan ze zich in jaren had gevoeld. Desdemona merkte dat haar meesteres zich niet zo goed voelde maar bleef op haar plek zoals haar verteld was. Pandora volgde even snel de blik van de jongen en keek naar de draak.

Dus toch nog een zieke. Ben toch neit de enige..xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Owen
Level 1
Owen


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 19-09-10

Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof.   Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof. - Pagina 3 Icon_minitimema sep 20, 2010 8:31 am

ik denk dat jaime uitslaapt, ik had haar gister nog gesproken op MSN en ze ad verteld dat ze ziek was

Owen knikte even "Maar voel je je wel goed" hij keek naar haar gezicht en luisterde naar haar gedachten. "Trouwens mijn draak heet Andrew" hij glimlachte en de witte slan me poten keek op en liet eindelijk de bange vleermuis met rust. Hij rende op Owen af en stofte glimlachend het graf af van diens ouders met de witte plumeau-achtige staartveer.

ik moet gaan fietsen duss bye
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof.   Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof. - Pagina 3 Icon_minitimema sep 20, 2010 8:37 am

Ah.. Ik was al om 5 uur wakker. -_-

'Het gaat wel. Ik voel me nooit echt goed.' zei Pandora rustig. Ze keek Owen aan. 'Dit is Desdemona..' zei ze daarna rustig alsof het de normaalste zaak van de wereld was, terwijl haar zwarte draak tevoorschijn kwam vliegen en naast Pandora landde. Ze boog even met haar kop. Pandora keek even naar Adrew en glimlachte een trieste glimlach.

Veel fiestplezier! Doeiitjes..
Terug naar boven Ga naar beneden
Owen
Level 1
Owen


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 19-09-10

Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof.   Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof. - Pagina 3 Icon_minitimema sep 20, 2010 4:40 pm

Owen keek onder de indruk naar de draak voor zijn neus "Hallo" zei hij met een grimlach. Andrew kwam speels rondjes vliegen rond desdemona. "Hoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoi" zei hij voor hij per ongeluk in zijn staartveer hapte en met een plof op de grond landde "Auw" zei hij droog
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof.   Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof. - Pagina 3 Icon_minitimema sep 20, 2010 4:46 pm

Desdemona grijnste. 'Hoi..' zei ze terug tegen Andrew. Ze sprak niet vaak in de Mensentaal maar nu deed ze dat wel. Pandora grijnste naar Desdemona en bekeek Andrew even met een glimlach. Pandora ging nu staan en bekeek nog heel even het graf maar wendde daarna haar gezicht ervan af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luthien
Level 2
Luthien


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 20-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In heaven :D

Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof.   Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof. - Pagina 3 Icon_minitimedi sep 21, 2010 6:00 pm

Luthien liep met een bos nachtblauw gekleurde viooltjes het kerkhof op en nam zijn hoed af terwijl hij langs de grafstenen liep. Zijn blik was somber. Vandaag was de verjaardag van zijn broer en hij was hier begraven. Als Dertiende Rijker had hij dezelfde missie als die wat Luthien had, maar zijn broer was later overgestapt naar het rijk van de schorpioen. Hij was vermoord door een Dertiende Rijker, en werd hier begraven.
Luthien knielde neer bij een graf en keek naar de steen, waarop zijn broers naam stond, en legde toen de viooltjes neer op het graf. 'Gefeliciteerd met je verjaardag, Luther...' zei hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof.   Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het bos rond Talia - Rijk v.d. Schorpioen.
» Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox
» Het rijk van de schorpioen - De zwarte markt.
» Het rijk van de schorpioen: De sinaasappel boomgaard
» Amu Su's huis in Talia - Rijk v.d. Schorpioen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: