De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 10, 2010 5:41 pm

New
-----
Jane rende door de kas. Ze zocht een mooie vogel, die ze een boek had gezien. Ze werd gewaarschuwd door een medewerker dat ze niet mocht rennen en ze zuchtte. Ze liep maar verder en ging op de grond voor een struik zitten. Opeens kwam er een kleine, felgekleurde kolibrie uit. Jane glimlachde en deed haar vinger in een bakje suikerwater. Daarna hield ze het voor de kolibrie, die op haar vinger landde en het water eraf zoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 10, 2010 5:45 pm

Eliza volgde vrolijk de vogel die ze net geheeld had , en nu begon te trekken aan een van haar duizende vlechtjes. Ze glimlachte en dor het lopen rammelden de vuursteen oorbellen. Ze glimlachte breed en liep de bocht om "Jane?" vroeg ze verbaasd terwijl de vogel nu haar vlechtjes met rust liet en naar de kolibri te vliegen en te vertellen in vogeltaal over de potenhelende wondermens. Eliza keek enorm blij, en omhelsde Jane "JANE?!" gilde ze vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 10, 2010 5:50 pm

De kolibrie op Jane's vinger schoot weg en Jane draaide zich om. "Elizaaaaaa!" riep ze terwijl ze haar ook omhelsde. Ze liet haar al snel los. Zou ze haar vertellen over het kusje van haar broer. 'Beter van niet.' dacht ze. "Dus, wat doe jij hier?" vroeg ze aan Eliza. Ze ging weer op de grond zitten terwijl ze naar Eliza keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 10, 2010 10:38 pm

Ze glimlachte breed "Ik kon hier nog wel eens om gewonde dieren te helpen, je moest eens weten wat bezoekers die dieren aandoen" ze zuchtte. En glimlachte toen naar haar beste vriendin. "Ikkeh" blozend schoffelde ze met haar voet, over de grond. "eh... heb een jongen ontmoet" ze keek verlegen haar beste vriendin aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 10, 2010 10:40 pm

Jane keek met een brede grijns naar Elizabeth. "Wie is het?" vroeg ze opgewonden. "Hoe ziet hij eruit?" Ze dacht even aan Charlie, en toen aan Hikaru. Misschien was dat een foutje geweest, misschien ook niet. Ze moest nog steeds een keer met hem praten. Dat had hij nog zo gevraagd aan Rohnin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 10, 2010 10:57 pm

Ze grijnsde "Hij heet Yuri" ze grijnsde breed. Ze had een poos getwijfeld of ze het volgende moest vertellen, maar iemand most als eerst. "Rima let p mijn gesprekken en zo, maar ik ben echt het ergste wat mijzelf kan overkomen" ze zuchtte en zag er diep triest uit. "Ik flap alles eruit tegen willekeurige pesonen met magie, tot nu toe is het twee keer goed gegaan, maar een ontmoeting met een dertiener word met fataal. Ik heb hem mijn zwakke plek waarschijnlijk al verteld voor hij mijn naam weet" ze zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 10, 2010 11:02 pm

Jane knikte en zei "Weet je wat jij nodig hebt? Jij hebt les nodig van de kwebbel koningin. En dat ben ik, zelfgekozen." Ze grijnsde even en keek daarna naar Elizabeth. "En het leukste is dat jij..." ze prikte met haar vinger in Eliza's buik. "...alles moet doen wat ik zeg." Ze schitterde helemaal en een vogeltje kwam weer op haar vinger zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 10, 2010 11:14 pm

Eliza grinnikte weer. "Ayay majesteit" ze grinnikte en haar tropische vogelmaatje kwam weer vrolijk fluitend op haar schouder zitten. Ze glimlachte en aaide het diertje even. "Maar ik voel me er nog steeds onzeker over, als ik vrolijk met een vreemde praat flap ik er allemaal willekeurige en geheime informatie uit."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 11, 2010 7:22 am

"Mmm" zei Jane bedenkelijk. "Zelfs als je al zeker weet dat diegene uit het dertiende rijk komt en jou op een gruwelijke wijze wilt vermoorden?" Dat moest Eliza bij elke persoon die ze tegenkwam doen, en pas als ze gezegd hadden dat diegene een twaalver was openlijker worden. Ze keek even naar het vogeltje en glimlachde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 11, 2010 12:39 pm

Ze lachte "Natuurlijk niet, als ik ergens in mijn fotografische geheugen bewijs heb dat ze van het dertiende zijn niet." ze glimlachte en liet het vogeltje op haar hand zitten. Blij aaide ze het diertje. Ze wist iets, en dat zou Jane niet leuk gaan vinden. Rima dacht dat ze Charlies draak samen met een andere in de buurt van de blauwe reus had gezien. Aangezien die twee niet in de bar waren geweest... Ze zuchtte, als Jane haar gedachten las zou ze het misschien nog door krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 11, 2010 12:43 pm

"Is er iets?" vroeg Jane ongerust. "Waarom zuchtte je zo?" Opeens was ze weer een beetje bezorgd om Elizabeth. Ze maakte een piepklein vuurtje in haar hand en liet een beetje suikerwater verdampen. Er ontstond een suikerlaagje op haar vinger, wat ze oplikte. "Mmmm, lekker." zei ze terwijl ze haar vinger aflikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 11, 2010 12:45 pm

Elizabeth beet even op haar wang, zou ze het haar vertellen? Het zou Jane enorm kwetsen en Charlie zou er niet echt blij mee zijn, en het was ooknog een vermoeden waarvan ze nog niet wist of het waar was of niet. "Niets." zei ze uiteindelijk met een glimlach van oor naar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 11, 2010 7:08 pm

Jane haalde haar schouders op. Eliza moest het zelf maar weten. Ze wilde dat haar vrienden gewoon privacy hadden, tenzij ze in een gevecht waren of als ze niet wist dat ze er waren. Ze keek naar nog meer vogeltjes en tilde er eentje op met haar krachten. Daarna liet ze hem naar haar toe vliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 12, 2010 5:32 pm

Lizzy ging naast Jane zitten en beet op haar lip. Er was nog een andere kwestie die Jane wel aanging, sterker nog heel erg, en het waren er twee. Aleen most Eliza even bedenken welke volgorde het best was en hoe ze het onder woorden zou moeten brengen. "Jane, het bos is afgefikt" zei ze droog "En ik heb met Will gezoent" ze zuchtte. Jane zou nu waarschijnlijk kwaad op haar worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimema sep 13, 2010 11:47 am

Jane knikte twee keer en zei "Oke, dat had ik niet zien aankomen." Ze glimlachde en zei toen "Maar als jij denkt dat het goed is moet je het gewoon zo doen. We kunnen tenminste nog steeds vrienden blijven." Ze glimlachde terwijl ze dacht aan Eliza en Will, die samen in een afgefikt bos stonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimema sep 13, 2010 3:50 pm

Lizzy knikte "Het was echt zo'n cliche, zoenen in de duinen tijdens een romantische zonsondergang" ze rolde glimlachend met haar ogen "Het is een enorme opluchting om te weten dAt hij nog van me houd" Terwijl ze dromerig naar niets staartde gingen haar gedachten terug naar die zoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimema sep 13, 2010 5:36 pm

Jane grinnikte. Ze ving een gedachte op van Eliza, maar liet die snel weg vliegen. Ze keek naar de vogeltjes en liet een beetje suiker rondvliegen. Een paar vogeltjes vlogen erachteraan terwijl ze probeerden het op te happen. Dat lukte totaal niet, maar Jane vond het wel grappig. Uiteindelijk maakte ze stroop van de suiker en liet dat haar mond in vliegen. "Mm, lekker." zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimema sep 13, 2010 7:21 pm

Lizzy glimlachte breed. "Cool, ik wou dat ik zoiet kon, maar ik kan aleen helen en energie afpakken of weggeven" ze glimlachte even terwijl ze naar een vlinder keek die op haar vinger was gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimema sep 13, 2010 7:24 pm

Jane grinnikte en liet ook wat suiker tot stroop smelten voor Eliza. "Mondje open." zei ze grijnzend terwijl het bolletje stroop voor Elizabeth's mond zweefde. "Het is echt heerlijk." Ze glimlachde, want ze kon de smaak van de stroop nu nog proeven in haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimema sep 13, 2010 7:30 pm

Elizabeth hapte de stroop uit de lucht en genietend at ze het op "Heelek" zei ze met volle mond terwijl het vogelte op haar schouder begon te vluiten. De vlimlader wapperde even met zijn vleugels, die een beetje vervromvaraaid waren. Lizzy glimlachte even voor ze de vleugels gladstreek en heelde met haar gloeiende vingers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimema sep 13, 2010 7:37 pm

Jane grijnsde en zei "Dat vond ik ook al. Maar volgens mij is alles wat niet goed voor je is lekker." Ze barstte even in lachen uit, gewoon omdat het zo leuk was. Er vloog een kolibrietje voor haar neus en ging op haar arm zitten toen ze die uitstak. Ze liet een klein beetje stroop naar het vogeltje vliegen, wat het argwanend bekeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimema sep 13, 2010 7:57 pm

Lizzy glimlachte "Wat een poepie" zei ze, duidend op de kolibrie. Ze liet een paar vlammetjes over haar handen en armen dansen. Lizzy gooide haar vlechtjes over haar schouder en wriemelde even aan haar vuurstenen armband.

Sabewl moet gale meeten... gheheheheh gezien het gevecht tussen gale en de ppa van de tweeling kan dat lkeuk worden XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 14, 2010 9:40 am

XD goed idee.

Jane grinnikte even en keek toen naar Eliza. Ze vond het vogeltje ook schattig en liet het landen op haar vinger. Ze maakte een mini-vlam in de lucht en de vogel keek er verbaasd naar. Toen hij hem op probeerde te eten liet Jane de vlam snel wegvliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 14, 2010 2:14 pm

"Jane..." zei ze weifelend "Vind jij Charlie nog steeds leuk? Ben je nog steeds verliefd? " vroeg ze zachtjes. Ze zou het Jane toch vertellen, als ze nog verliefd was op lizzys broer dan zou ze de waarheid moeten weten, als het ook wederzeids was zou ze het ook moeten weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 14, 2010 5:22 pm

Jane knikte en zei "Ja, ik vind hem nog steeds leuk. Maar eigenlijk wacht ik op een antwoord van hem." Ze keek Eliza even aan en zei toen "Ik heb gevraagd of hij mij ook leuk vond, maar hij moet het nog steeds zeggen." Ze zuchtte even en keek naar het vogeltje op haar arm. Het hipte heen en weer, achter een klein bolletje vuur aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het bos- Rijk van de Leeuw
» De vitageshop - rijk van de leeuw.
» Aidra - Het rijk van de Leeuw.
» het kerkhof- Rijk van de leeuw
» Aidra: De achterbuurten - Het rijk van de Leeuw.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: