De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 17, 2010 10:39 pm

Jane grinnikte en zei "Nou, dan had hij vette pech gehad, want wij hebben twee draken en magie." Ze glimlachde even maar keek toen serieus. "Ik denk dat je gelijk had, maar kokkie heeft het wel gezien. En ze maakt heerlijke koekjes, ik heb een hele schaal leeg gegeten." Ze bloosde even, maar ze waren te verleidelijk geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 17, 2010 10:41 pm

Lizzy glimlachte "Wow, welke maat schaal, a la taartbortje of size al la parkeerplaats" ze glimlachte "Ik krijg altijd stapels waarvan je de bovenste koekje niet kan pakken zonde bergbeklimmers uitrusting."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 17, 2010 10:46 pm

Jane grijnsde en zei "Een redelijke schaal, zo ongeveer waar je een hele gang op serveert." Ze keek lachend naar Elizabeth en zei "Maar dat ging behoorlijk snel hoor. Eerst zei Charlie dat ik de rest aan de honden moest geven, maar volgens mij was hij behoorlijk verbaasd toen hij merkte dat ik alles op ging eten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 17, 2010 10:50 pm

Lizz glimlachte "Ergens begrijp ik dat wel" ze glim;lachte "Als ze erachter komt dat ik ga kamperen geft ze met genoeg voedsel mee om een heel leger een jaar te voeden" Lizzy grijnste "En een tent om dat leger in te oen, het enige dat ontbreekt is het leger zelf" ze glimlachte
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 17, 2010 10:54 pm

Jane grinnikte en keek voor zich uit. Ze vroeg zich af of Eliza het enorm irritant zou vinden als ze met haar broer zat te zoenen. Hopelijk niet. Ze vroeg het maar voor de zekerheid. "Vind je het niet irritant als ik met je broer zit te zoenen?" De roofvogel die was gaan zitten keek Jane aan en tsjirpte. Daarna vloog hij weer rustig op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 17, 2010 10:56 pm

Lizz glimlachte "Zolang het niet te klef word, want dan moeten jullie toch echt naar boven, of een kamer zoeken" ze grijnsde "Dan vind ik het wel best" ze glimlachte en bekeek een vlindetje dat op haar vinger plaatsnam, ieder kuurtje dat het kleine diertje kon hebben heelde ze snel voor ie weer wegvloog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 17, 2010 10:58 pm

Jane grinnikte en zei "Vanzelfsprekend. Ik denk ook niet dat je vader er erg blij mee zou zijn als we lekker klef in het openbaar gaan doen. Aan jouw uitleg in te schatten zou hij helemaal door het lint gaan en mijn ouders in lichten. Of hij zou een trouwdeal sluiten." Ze keek even naar Elizabeth en zei toen "Dan ben ik je zusje. Schoonzus, maar toch je zusje."
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 17, 2010 11:03 pm

:izzy zette een grote limlach op "Niet dat ik daar wat op tegen heb, jullie zouden een heel schattig koppel zijn" een glimlach van oor tot oor sierde haar gezicht "Ik zie het al voor me, 7 kwijlende ukken die met zijn allem aan de lange rokken van 'mamma Jane' trekken terwijl Charlie aan het werken is, zooooo jouw" zei ze rollend met haar ogen waarna ze haar beste vrioendin met een bigsmile aankeek
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 17, 2010 11:06 pm

"Oooh." zei Jane verontwaardigd. "Dat neem je terug." riep ze lachend. Ze porde in Eliza's zij en zei "Dat. Neem. Je. Terug." Ze liet de gedachte ook door Eliza's hoofd heen en weer stuiteren als een stuiterbal die niet stopte. "En doe er dan in plaats van zeven maar gelijk tien, zo veel maakt het toch niet uit." Ze barstte in lachen uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 17, 2010 11:09 pm

Lizzy kreeg de slappe lach en rolde bijna om "Hahhahahahaha Mamahahaha Janehhaha" kwam er lachend uit. "Ik kan het me helemaal voorstellen."zei ze lachend. "el ja, dan zijn het er maar gelijk 15, jij en Charles hebben het wel gezellig he, zo saampjes, dat het e al 15 zijn. " ze lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 17, 2010 11:12 pm

Jane grijnsde en zei toen serieus "Nee, als het zo ver komt neem ik er misschien vier, maar niet meer. Dan heb ik geen tijd om te roddelen, manicure te krijgen, met jouw te kletsen, Charlie te plagen, Rohnin te verzorgen en dat soort dingen." Ze keek naar de grond en zag een kleine wit wolfje voorbij lopen.
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 17, 2010 11:14 pm

Lizz lachte "Jaja, dat zeg je nu wel, maar we zullen nog wel zien" ze grijnsde en stak voorzichtig haar hand uit naar het witte wolfje. Haar hand lichtte groen op en toen ze met haar hand bijna bij het wolfje was heelde ze een paar kleine wondjes die het diertje had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 17, 2010 11:16 pm

Jane glimlachde en zei "Dat is een goed idee." Ze pakte het wolfje rustig op en zette het op schoot. Toen aaide ze het, en het wolfje ging uiteindelijk maar liggen. "Is het geen cutie?" vroeg ze met een piepstemmetje aan Eliza. "Dat wit is zo mooooi, maar waar zouden die rode strepen van zijn?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 17, 2010 11:23 pm

Lizz haalde haar schouders op. Ze glimlalchte en aaide het beestje "Van nature?" vroeg ze terwijl ze een paar lange plukken in de staart onbewust begon te vlechten met een aantal naburige bloemen erdoorheen. Toen ze zag wat ze deed glimlachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 17, 2010 11:30 pm

Jane grinnikde toen ze zag wat Eliza deed. ''Natuurlijk. En maak hem maar gelijk super opvallend.'' Ze keek naar het wolfje en besloot half dat ze het diertje zou gaan verzorgen. Ze haalde uit haar zak een reep en voerde die langzaam aan het wolfje. Die at het waanzinnig snel op en kwispelde met zijn staart zodat hij misschien meer zou krijgen. Jane glimlachde en zei ''Nee, je krijgt niet meer, anders word je dik.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 17, 2010 11:32 pm

Lizzy schudde haar hoofd "Jane, wolfen en honden zijn familie, als een hoind geen chocolade reepen mag, zou een wolf het dan wel mogen denk je?" vroeg ze retorisch tewijl ze begon aan het vlechten van Janes korte haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 18, 2010 8:18 am

Jane grinnikte en zei "Nou, eigenlijk niet nee, maar het is ook half een granenreep, dus zo erg is het nou ook niet direct." Ze grijnsde, maar bleef stil zitten omdat ze voelde dat Eliza haar haren vlocht. Ze aaide het wolfje weer, wat klaar was met wachten en maar ging liggen. Ze kriebelde het op zijn buikje, en het gromde helemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het bos- Rijk van de Leeuw
» De vitageshop - rijk van de leeuw.
» Aidra - Het rijk van de Leeuw.
» het kerkhof- Rijk van de leeuw
» Aidra: De achterbuurten - Het rijk van de Leeuw.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: