De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 15, 2010 3:06 pm

Lizzy beet even op haar lip "Jane, wat ik nu ga zeggen ga je niet leuk vinden, maar ik moet het zeggen" ze zuchtte. "Jane, ik heb Charliemet een meisje in een herberg gezien, en ze zijn de hele avond boven geweest" ze hoopte dat Jane wel zou begrijpen wat ze bedoelde, Charlie had met een ander meisje geslapen dan Jane, en hij kon nog een flinke mep van zijnj kleine zusje verwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 15, 2010 4:19 pm

"O" zei Jane even. Ze was nu blij dat ze toch niet in Charlie's hoofd had gekeken. "Ach, dat is verleden tijd." Ze glimlachde terwijl ze naar Eliza keek. "Nou, hij heeft dan in ieder geval voor mij gekozen." Ze stuurde Eliza een de gedachte aan het moment dat Charlie zei "Ik hou van je." Ze glimlachde dromerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 15, 2010 8:46 pm

Eliza knikte, maar toch zat het haar nog niet lekker. Jane was nog helemaal bedwelmd ddor verliefdheid, en daardoor verblind voor de waarheid. Lizz daarintegen vond het vreemd dat die twee dingen zo vlak na elkaar gebeurden, ze vond haar broer niet het type om met elk willekeurig meisje te slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 15, 2010 9:41 pm

Jane keek naar een klein vogeltje. Ze was nog steeds helemaal in de wolken over Charlie. Ze pakte het vogeltje op en zette die op een takje. Daarna stond ze op en zei ''Ik ga naar de buitentuin.'' Jane liep de deur door en ging op een bankje zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 16, 2010 4:36 pm

Lizzy liep in gedachten verzonken achter Jane aan, ze had iets heel doms gedaan. "Jane" verzuchtte ze "Ik heb het weer voor mekaar, ik heb me door mijn eigen emotiesd in de panarie gewerkt" ze zuchtte "Klaarblijklijk vinden drie jongen me leuk, met eentje heb ik een nacht door gebracht, e ik krijg het voor mekaar om ze bij elkaar te verzamelen, en dan met will voor de neus van de andere twee te zoenen" ze zuchtte "Typisch mij"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 16, 2010 7:24 pm

Jane grinnikte en zei "Hoe krijg je het voor elkaar." Ze schudde zachtjes haar hoofd en keek toen Eliza aan. "Misschien moet je gewoon met alle drie gaan, en zeggen dat er genoeg jij over is voor iedereen." Ze glimlachde en keek ondertussen naar een musje, wat een paar broodkruimels op de grond oppikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 16, 2010 9:32 pm

Lizzy zuchtte "Jane, ik heb bter advies nodig, Yuri, Pizis en William vind ik allemaal wel leuk" Ze glimlachte even flauwtjes bij de gedachte aan die drie. "Ik weet gewoon niet wat de beste manier van handelen is, wie ik moet kiezen en hoe ik dat subtiel aan de andere twee moet brengen, Yuri wilde bijna vechten met will oen hij mij met hem samen zag."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 17, 2010 6:30 am

Jane knikte en zei ''Ooit gedacht om ze te beloven dat als het met de een niets word, dat je dan uit de andere twee kiest. Of neem twee leuke 'vriendinnen' mee en laat die de aandacht een beetje trekken.'' Het liefst was Jane ook wel meegegaan. Opeens herinnerde ze zich iets en zei plagend ''Maar mag je wel met drie jongens omgaan helemaal alleen en ongehuwd.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 17, 2010 3:13 pm

Ze stak haar tong uit. naar jane "Je weet dat ik daar niet meer naar luister he." ze glimgachte. "Maar mij boeit het niet, en het irritantste is dat als Yuri me aankijkt met die stomme maagderijk ogen ik hem amper nog af kan wijzen" ze zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 17, 2010 3:30 pm

Jane keek even naar Eliza en zei toen "Tja, dat wordt een probleem. Ooit geprobeerd met een briefje?" Ze keek weer naar het musje voor haar voeten en pakte toen een klein broodkruimeltje. Dat hield ze voor het musje, wat op haar hand sprong en het rustig begon op te pikken. Dat was wel grappig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 17, 2010 3:35 pm

Ze zuchtte "Die Yuri maakt het me zo lastig, als ik hem aankijk dan lijkt het soms of een wolk mijn hele hoofd vult en me het helder denken ontneemd, alles wat ik dan nog wil is bij hem zijn" Ze zuchtte. "Lees mijn gedachten maar" En ze liet snel zien wat er allemaal was gebeurd in het bos
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 17, 2010 3:42 pm

Jane glimlachde en deed wat Eliza zei. Ze zag al snel wat er aan de hand was en knikte. "Dat is inderdaad een beetje lastig." zei ze rustig. Ze zuchtte, ze wist niet echt wat ze zou moeten doen. Ze konden vast en zeker niet gewoon vrienden zijn, want Eliza zou dan heen en weer geslingerd worden tussen de jongens en haar gevoelens voor hen. Maar ze opperde het toch. "Kunnen jullie niet gewoon vrienden zijn?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 17, 2010 3:45 pm

Ze zuchtte. "Ik weet niet, als hij me weer zo zou aankijkendan weet ik niet wat ik zou doen." ze zuchtte. "Ik vertrouw mezelf niet met hem in de buurt." ze zuchtte "Jij moet anders maar komen daar, dan kan jij me helpen" ze glimlachte flauwtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 17, 2010 3:49 pm

Jane glimlachde en zei "Dat is denk ik het beste idee ooit." Ze keek even naar de grond en zag een best wel brede lichtstraal omlaag komen. Ze grinnikte en zei in haar gedachten 'Leuk gedaan Roh.' De lichtbundel werd smaller en sterker, en op de grond kwamen letters te staan. "Hoe gaat het Eliza?" stond er uiteindelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 17, 2010 4:02 pm

-Goed- stond er opeens in kleine dansende vlammetjes. Lizzy glimlachte aardig. "Bedankt Jane, ik zou het prettig vinden als je me zou willen vergezellen als er een kans was dat Yuri opduikt" ze grijnsde "Al zul je misschien een zoenende Liz en Wil zien, maar dat is het risico van een vriendschap met mij."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 17, 2010 4:09 pm

Jane grinnikte en zei "Ach, dat maakt mij niet uit. Je zal mij en jouw broer waarschijnlijk ook nog wel heel vaak samen zien." Ze grijnsde. Ondertussen veranderden de letters in de grond op "Mooi zo." Jane glimlachde en hoorde Rohnin vragen "En, hoe gaat het met Eliza." "Nou, die heeft nu een probleempje, want er zijn drie jongens op haar verliefd, en ze heeft met Will staan zoenen, een van de drie, en de andere twee zijn nu teleurgesteld."
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 17, 2010 4:14 pm

Lizz schraapte haar keel "Nou eigenlijk ook geslapen met Yuri en een zoen, maar ehhh...." Ze zuchtte "Maare... " Ze glimlachte "Ik houd toch wel het meest van William." Ze zuchtte "Maar Yuri en Pixis zijn ook lief."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 17, 2010 4:21 pm

Jane schudde haar hoofd. Af en toe vond ze dat Eliza geen keuze kon maken, maar zo was ze nou eenmaal. En zij kon er natuurlijk niets aan doen. "Ach, dat is allemaal verleden tijd. Yesterday is the past, tomorrow is the future. Today is a gift, that's why we call it present." Ze grinnikte even om de grap, die had ze ooit eens in een boek gelezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 17, 2010 5:33 pm

Lizzy grijnsde, "Jij ook altijd met je Booksmarts" Ze glimlachte en haar duizende vlechtjes bewogen mee. Ze lachte en legde haar vlechten over haar schouder "Tja, ik ben en wiefelaar, dat weet je toch"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 17, 2010 5:37 pm

Jane grinnikte. "Rol dan met een dobbelsteen ofzo. Kies wie wie is en laat het toeval kiezen. Maar ik ga wel gewoon mee als je dat liever hebt, dan kan ik misschien bliksemafleider zijn. Of spionne, hoe je het ook wilt noemen." Ze glimlachde en trok haar knieen op. Er landde gelijk een vogel op, groter als ze ooit had gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 17, 2010 8:00 pm

Ze glimlachte "Als je dat wil doen, dan kn je ieder moment bij het bos binnen vallen, ik kan wel een handje hulp gebruiken" ze zuchtte maar glimlachte toen weer "Maar details, Hoe zit dat nu met Charles" Ze keek haar BFF lachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 17, 2010 10:26 pm

Jane glimlachde en zei "Nouuu, dat gaat wel een stukje terug. Eerst was ik in de mangrovebossen, met een best wel leuke jongen, Hikaru, en toen deed Roh een beetje tactloos. Toen was ik best wel somber en toen kwam Charlie net langs. Toen heeft hij mij een kusje gegeven en stelde voor naar jullie huis te gaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 17, 2010 10:30 pm

Ze knikte en glimlachte breed "Ahh... wat lief" ze grijnsde "En toen...." ze glimlachte en haale een cracker uit haar heuptasje. Knabbelend keek de haar beste vriendin aan. Ze glimlachte en haar vlammenvriendjes dansden over haar haar als een soort haarband.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Level 2
Jane


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-08-10

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 17, 2010 10:33 pm

"Nou, toen heb ik maar gewoon in de logeerkamer gelogeerd. Ik dacht dat je vader het niet echt goed zou vinden als ik bij hem zou slapen." Ze zuchtte even en ging toen verder. "Toen hadden we even de draken gemakeupt met jouw koffertje en dwong Lotus ons dat we elkaar moesten kussen. Dat was eerst even een kort kusje, maar dat draaide uit op een iets langere" zei Jane glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 17, 2010 10:36 pm

Lizzy rolde met haar ogen "Mijn vader zou al een hartstilstand krijgen als je dichter dan een meter bij charli zou komen, als ze zijn hand aan zou raken zou hij niet meer te redden zijn, en als ze hem ook maar een kesjke l sop een verjaardag zou geven zou hij van zijn wolkje vallen" ze glimlachte "Ik denk dat je blij mag zijn dat hij jullie niet heeft gezien" ze grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros   Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het rijk van de leeuw - Tropica, o xardín de paxaros
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het bos- Rijk van de Leeuw
» De vitageshop - rijk van de leeuw.
» Aidra - Het rijk van de Leeuw.
» het kerkhof- Rijk van de leeuw
» Aidra: De achterbuurten - Het rijk van de Leeuw.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: