De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het bos- Rijk van de Leeuw

Ga naar beneden 
+7
Arian
Megan.
Morris
Andromeda
Levi
Elizabeth
Pixis
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos- Rijk van de Leeuw   Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Icon_minitimevr okt 22, 2010 12:05 am

Lizzy glimalchte warm naar hem "Waar denk je aan" ze keek naar zijn gezicht, ze kon het er zo vanaf lezen "Het is blijkbaar niet heel positief" ze keek hem bezorgd aan toen ze nog een hap nam. Ze kom af en toe haar nieuwschierigheid niet bedwingen om aan te dringen zodat hij haar zou vertellen waar hij over pijnsde
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 07-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling

Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos- Rijk van de Leeuw   Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Icon_minitimevr okt 22, 2010 10:31 am

"Ik denk aan Yuri," zei Pixis. "En het is inderdaad niet veel goeds. Maar nu ga ik het even van me af zetten." Hij keek Elizabeth aan. Daarna keek hij om zich heen. Ceyx kwam net door de bomen aan strompelen en plofte naast hen neer. Begerig keek hij naar het brood, maar hij mocht vandaag niet eten. Vandaag moest hij weer leven op water en lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos- Rijk van de Leeuw   Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Icon_minitimevr okt 22, 2010 10:54 am

Lizzy knikt en stak de laatste hap brood in haar mond. Ze glimalchte n liet zich achterover in het gras vallen. ze keek naaqr de langsdobberende wolkjes en zei helemaal niets. ze glimlachte en genoot van de tust
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 07-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling

Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos- Rijk van de Leeuw   Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Icon_minitimevr okt 22, 2010 12:03 pm

Ceyx vloog omhoog. Hij vloog naar één van de wolkjes en at die helemaal op. Daarna werd de draak een grote, donkere wolk en het begon te regenen. Pixis plaatste snel een luchtbol over hem en Eliza. "Sorry, maar dit is Ceyx' regendag," legde hij uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos- Rijk van de Leeuw   Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Icon_minitimevr okt 22, 2010 5:48 pm

Lizzy glimalchte. Ze huppelde lachend door de regen met haar armen wijd "Ik heb er geen probleem mee" ze lachte naar pixis en volgde de regenwolkdraak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 07-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling

Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos- Rijk van de Leeuw   Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Icon_minitimevr okt 22, 2010 7:02 pm

Pixis bleef zitten waar hij zat. Hij wist wat er dadelijk gebeurde. Dan begon het keihard te hagelen. De eerste keer dat hij daar onderstond, was meteen ook zijn laatste keer. Na die bui zat hij onder de blauwe plekken en had drie bulten op zijn hoofd. En nu begon het te hagelen. Pixis maakte snel een luchtbol om Eliza.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos- Rijk van de Leeuw   Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Icon_minitimevr okt 22, 2010 7:13 pm

Lizzy lachte en doorbrak het luchtschild. haar persoonlijke waakvlammetjes smolten de hagelstenen voor ze ook maar bij haar waren "Je hoeft me niet te beschermen hoor" zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 07-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling

Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos- Rijk van de Leeuw   Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Icon_minitimevr okt 22, 2010 7:19 pm

"Sorry," zei Pixis, terwijl het ophield met hagelen. "Maar nu Yuri er weer is, weet ik het niet meer. En jij bent eigenlijk ook ziek, dus ik weet het even niet meer." Er stonden tranen in zijn ogen. Het gebeurde hem wel vaak, de laatste tijd. Maar hij was moe en hij wist het af en toe echt niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos- Rijk van de Leeuw   Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Icon_minitimevr okt 22, 2010 9:02 pm

Lizzy rende naar Pixis toe en sloeg gelijk haar armen om haar Pixis heen. Ze drukte hem bijna plat in haar omhelsing "Hee, rustig maar" ze gaf hem een kus op zijn hoofd "Geeft niet, huil al het verdriet er maar meteen uit."
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 07-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling

Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos- Rijk van de Leeuw   Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Icon_minitimeza okt 23, 2010 10:49 am

"Dank je," zei Pixis nog nasnikkend. "Maar wat gaan we doen? Blijven we hier nog een tijd, waar Yuri ons kan vinden? Of gaan we terug naar Hyon?" Het laatste leek hem fijner. "Eigenlijk moeten we terug. Morgen moet ik weer naar Johan voor de taallessen." Hij keek even naar de bmen om zich heen. Hij volgde een paar lange gesprekken over eikels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos- Rijk van de Leeuw   Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Icon_minitimeza okt 23, 2010 12:01 pm

Lizzy knikte en ging naaast ehm zitten "Dat is een goed idee, weetje, ik denk erover om te stoppen met dit hele oorlogs gedoe, ik vind het een naar gevoel. Ik zou liever voor altijd ij jou blijven" ze glimalchte naar hem. en legde haar hoofd op zijn schouder terwijl ze luisterde naar het gezoem van de taal van de bomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 07-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling

Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos- Rijk van de Leeuw   Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Icon_minitimeza okt 23, 2010 12:56 pm

"En ik wil altijd bij jou blijven," zei Pixis. "Maar ik voel het ook als mijn tak om mijn land, mijn geliefden en mijn vrienden te beschermen tegen de toorn van de Dertieners. Ik ben bang dat ik er niet zomaar uit kan stappen. En als ik later een gezin heb, dan wil ik die kunnen beschermen." Zijn gezicht trok wit weg toen hij besefe wat hij net gezegd had. Hij keek even opzij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos- Rijk van de Leeuw   Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Icon_minitimeza okt 23, 2010 1:32 pm

Lizzy knikte, ze was zich van geen kwaad bewust "Dat snap ik, maar ik wil niet zelf in de aanval, aleen defenie van mij en mijn omgeving en vrienden. Dus jij Ceyx Jane en Rima" ze drukte een kusje op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos- Rijk van de Leeuw   Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Icon_minitimeza okt 23, 2010 4:36 pm

-new-
Aphrodite wandelde rustig door het bos, met Ares boven haar. Ze verveelde zich thuis, en het was nog te vroeg om naar een kroeg te gaan, dus besloot ze maar een gezonde boswandeling te maken. Het miezerde, waardoor haar haar nog meer krulde en wat meer overeind kwam te staan. Normaal zou ze zich daar grote zorgen over hebben gemaakt. Maar nu niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 07-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling

Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos- Rijk van de Leeuw   Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 24, 2010 7:20 pm

"Daar heb je helemaal gelijk in," zei Pixis. "Maar dan moet ik heel Hyon verdedigen. En dat zijn allemaal mensen zonder kracht. Als je het op die manier bekijkt, dan redt Jane het wel. Maar wat ik heel fijn zou vinden, is als jij aan mijn zijde zou willen staan." Hij keek een beetje verlegen naar Elizabeth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos- Rijk van de Leeuw   Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 24, 2010 8:21 pm

Lizzy glimalchte "Dat zou ik heel graag"ze gaf hem een kus op zijn wang en keek weer naar de wolken. Ze begon te dagdromen bij eht zien van al die mooie wolken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos- Rijk van de Leeuw   Het bos- Rijk van de Leeuw - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het bos- Rijk van de Leeuw
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De vitageshop - rijk van de leeuw.
» Aidra - Het rijk van de Leeuw.
» het kerkhof- Rijk van de leeuw
» Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw
» Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: