Aantal berichten : 1299 Registratiedatum : 31-07-10 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths zo okt 10, 2010 6:48 pm
''Ik hou ook van jouw'' zei Raiden terwijl hij Cara een kus gaf. Daarna keek hij weer vooruit. Er stond een grote glimlach op zijn gezicht. Nu ging alles een keer goed. Alleen had je die dertieners. Raiden had er nog geen gezien tenminste die hij wist. Maar hij wist dat ze opeens konden op deuekn. Zjin spieren sande zich bij het idee.
Cara Level 2
Aantal berichten : 468 Registratiedatum : 30-09-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : ergens in dit heelal
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths zo okt 10, 2010 6:51 pm
Cara kuste hem terug en keek hem daarna weer aan. Ze zag zijn spieren aanspannen en keek even snel in zijn gedachtes. 'Ze komen heus nu niet.' zei ze met een glimlach om het gerust te stellen. Al wist ze dat het zomaar kon zijn dat ze er waren maar ze wou zich er nu geen zorgen over maken en wou ook niet dat Raiden dat deed.
Aria Level 4
Aantal berichten : 1299 Registratiedatum : 31-07-10 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths zo okt 10, 2010 6:59 pm
Raiden glimlachte half naar Cara. Hij geloofde er niett zo in maar hij wou de moed ook niet van haar verpesten. Langzaam dwong hij zich zelf om een gewone glimlach op te zetten. ''Nee, ze komen nu niet'' zei Raiden als herhaling. Hij geloofde er zelf amper in. En zeker bij de gedachten dat ze iemand doodde die hij kende zint hem niet.
Cara Level 2
Aantal berichten : 468 Registratiedatum : 30-09-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : ergens in dit heelal
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths zo okt 10, 2010 7:01 pm
'Je moet er nu niet zo over inzitten we verslaan ze ooit wel eens.' zei Cara. Ze vond het lastig om over dit soort dingen na te denken dit deed ze liever zonder dat ze overna dacht. 'Nu gaan we lekker winkelen.' zei Cara met nieuwe enthousiasme ze wist al wat ze wou.
____
verder bij het kleine winkeltje??
Priscilla. Level 2
Aantal berichten : 161 Registratiedatum : 29-09-10
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths zo okt 10, 2010 7:12 pm
''Eh, doe maar die.'' ze wees naar een klein, bronsgebakken cakeje. Voorzichtig doopte ze het kwastje in de bruine vloeistof en beschilderde hem netjes, straks zou ze met een dunner kwastje er tekeningen op maken, maar zo ver was ze nog niet.
Jonah. Level 1
Aantal berichten : 22 Registratiedatum : 30-09-10
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths zo okt 10, 2010 7:24 pm
Jonah pakte een klein cakeje, voorzichtig haalde hij zijn kwast door de vloeibare chocolade. Daarna deed hi voorizchtig zonder op de tafel te knoeien het chocolade over de bovenkant van het cakeje. Hij legde het kwastje in de pan, en pakte een doosje met chocolade bladeren. Hij schudde er een paar op de tafel en legde ze 1 voor 1 langs de rand van het cakeje. Hij was dan wel niet zo creatief als Priscilla, het was wel gewoon leuk om te doen.
Derryl Level 2
Aantal berichten : 339 Registratiedatum : 28-09-10
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths zo okt 10, 2010 7:45 pm
Derryl plofte neer op het zachte gras in de tuin en trok Andromeda mee. Hij keek naar de brandende zon en naar de wolken. Zoals altijd zag hij alleen maar schapen, watten, pluisjes of suikerspinnen. Hij lachte toen hij dacht aan Loki, zijn zusje, die altijd de vreemste dingen in wolken zag.
Andromeda Level 2
Aantal berichten : 213 Registratiedatum : 22-09-10
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths zo okt 10, 2010 9:02 pm
Andromeda viel bijna bovenop hem en lachte. Ze ging naast hem zitten en liet zich achteroverploffen en keek naar de wolken. "Die daar is met een tano" ze wees naar een wolk en viste de japansedolk uit de schede "Kijkmaar" ze hield de dolk met het ivoren handvat naast de wolk voor ze het mes weer terug stak.
Katniss Level 3
Aantal berichten : 610 Registratiedatum : 25-08-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : In mijn huis
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths zo okt 10, 2010 9:08 pm
Derryl knikte maar. Hij zag nogsteeds alleen maar schapen, suikerspinnen en pluisjes. Hij trok Andromeda naar zich toe en drukte een kusje op haar neus. Hij checkte snel het uitzicht, maar hij had de goede plek uitgekozen. Dit gedeelte van de tuin was helemaal omringd door rozenstruiken.
Andromeda Level 2
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths zo okt 10, 2010 9:52 pm
Andromeda drukte zich dicht tegen hem aan en sloeg haar armen om hem heen. "Buiten blijft gezelliger dan binnen in een te groot huis." Ze gliamlchte en zoende hem vol op zijn mond. Ze glimalchte.
Derryl Level 2
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths ma okt 11, 2010 4:22 pm
"Daar ben ik het helemaal mee eens." Derryl trok Andromeda bovenop hem en zoende haar vol op haar mond. Niemand zou hen kunnen zien, tenzij ze besloten om een wandeling te maken door dit gedeelte van de tuin, maar de tuin was erg groot, het leek hem dus zeer onwaarschijnlijk.
Andromeda Level 2
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths ma okt 11, 2010 4:35 pm
Andromeda drukte zich dicht tegen hem aan en sloeg haar armen rond zijn nek. "O wat houd ik veel van jou" zei ze tussen twee lange zoenen door. Ze woelde met haar handen door zijn haar.
eigelijk moet iemand hen nu betrappen
Derryl Level 2
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths ma okt 11, 2010 4:39 pm
Zou wel leuk zijn he xD Anders kom jij binnenvallen met Casey.. ---- Derryl drukte Andromeda nog dichter tegen zich aan. Zijn handen streken over haar rug. Hij dacht er niet eens meer aan of er misschien familie langs kon komen. "Ik houd nog meer van jou." Zei hij zachtjes in Droom's oor.
Andromeda Level 2
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths ma okt 11, 2010 4:50 pm
Andromeda gliamclhte en begon een beetje aan de knoopjes van zijn bloes te plukken "Dat kan bijna niet" zei ze met een glimalch. Ze drukte zich dicht tegen hem aan.
Casey liep de tuin in, ze was geschrokken van het nieuws van Val, ze had het absoluut niets voor haar gevonden, maar dat had ze maar niet gezecht. Met een glimlach liep ze de tuin in.
Derryl Level 2
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths ma okt 11, 2010 4:56 pm
"Echtwel." Zei Derryl en hij kuste Andromeda in haar nek. Hij gleed met zijn handen naar haar dijen, en weer omhoog, om door haar korte bruine haar te woelen. Hij kuste haar weer op haar mond. Zijn aura sloeg, net als die van haar, knalrood uit.
Andromeda Level 2
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths ma okt 11, 2010 5:00 pm
Andromeda giegelde "Dat weet ik nog zo net niet hoor" iefdevol streek ze met haar handen door zijn haar en haalde een knoopje van zijn blouse los. Ze gliamlchte en zoende hem tijdens dit allesvol terug.
Casey liep vrolijk door de tuin, denkend aan Val, zou ze het vertellen, dat ze voor hij met Val had ze een ONS had gehad met Diego, neh laat dat maar. Dacht ze bij zichzelf, dat zorgd aleen voor onodige probleemen. Ze hoorde geluid tussen de rozen en liep eropaf.
ze heeft e dusnog niet gezien.
Derryl Level 2
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths ma okt 11, 2010 5:11 pm
Wah, idee, als Casey ook zwanger is van Diego wordt het al helemaal een drama! (Zie maar wat je ermee doet, het is iets wat net in mijn hoofd opsprong) ---------- Derryl streek nogsteeds door het haar van Andromeda. "Ik hou van jou." Was het enige wat hij nog uit kon brengen. Hij zei het heel zachtjes, vlak bij haar oor. Al de rest van zijn gedachten waren uitgeschakeld. Hij hoorde alleen dat nog maar in zijn hoofd.
Andromeda Level 2
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths ma okt 11, 2010 5:16 pm
WTF dat plan stippel ik nu ook al uit, aleen heeft ze ook een ONS gehad met peeta die dus Donomera al heeft, dus dat word echt geweldig XD
Drome ging met haar handen weer door zijn haar en glimalchte. Ze hield zo veel van hem.
Casey schoof voorzichtig een paar takken van een stuik opzij "Derryll???" vroeg ze eerst verbaaasd "Derryl ?!?!?!" zei ze daarna met een grote glimalch voor ze zich afwendde van haar broertje verstrengeld met een meisje.
Derryl Level 2
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths ma okt 11, 2010 5:22 pm
Twee hoofden, een gedachte ------------ Derryl hoorde ergens ver weg zijn naam roepen. Het was niet Andromeda. Haar stem zou hij altijd meteen duidelijk horen, hoe zacht ze ook sprak. Hij dacht na en herkende de stem. -Casey.- Hij stopte met het kussen van Droom en keek naar de struiken. Daar stond inderdaad zijn zus, haar gezicht beleefd afgewend.
Elizabeth Level 2
Aantal berichten : 475 Registratiedatum : 04-08-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths ma okt 11, 2010 5:25 pm
Drome keek hem aan "Oeps?" zei ze met een gliamlch. Ze werd rood en krabbelde overeind. Ze ging naast Deryl zitten. Ze keek verlegen naar Casey.
Casey moest haar lachen inhouden "Das ook weer eens wat nieuws, Deryl met een meisje" ze gliamlchte "Ik weet niet wie me meer verbaasd, Valerie of jij" ze glimlachte. "Kan ik weer kijken zonder een tijltje" zei ze met een big smile
Kut ik moet aan mijn HW
Derryl Level 2
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths ma okt 11, 2010 5:32 pm
Derryl grinnikte. "Ik dacht dat ze een grapje maakte." Zei hij. Als teken dat hij niet meer aan het zoenen was, maar gewoon zat. Hij knoopte het knoopje van zijn blouse weer dicht en keek Andromeda even verontschuligend aan. ----- Heb jij nog jongens voor Aph, ze heeft er nog maar eentje gehad, en dat is veel te weinig, naar mijn smaak xD
Andromeda Level 2
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths ma okt 11, 2010 5:38 pm
Mwa, geen single boys, maar ik ben een plan aan het maken waarin ze voorkomt.... het is nog te vroeg om het uit te lggen.
Andromeda keek hem aan "Geef niet" fluisterde zacht. Casey liep naar de twee toe "En wie ben je" zei ze met haar normale charmante blik "En vertel me, hoelang zijn jullie al samen, en is er kans dat ik tante word ooit" zei ze met een glimalch, zoals gewoonlijk was ze heel open over dat soort dingen. Andromeda hkeek deryl aan "Ik ben Andromeda.." zei ze zacht.
Derryl Level 2
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths ma okt 11, 2010 5:44 pm
Derryl grinnikte en fluisterde:"Zo is ze altijd." tegen Andromeda. Hij klopte op het gras naast hem als teken dat Casey erbij mocht komen zitten. "Het is het beste om maar gewoon net zo brutaal als zij te doen, toch Kees?" Zei hij met een brede glimlach. --- Ik kijk nu al uit naar je plan
Priscilla. Level 2
Aantal berichten : 161 Registratiedatum : 29-09-10
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths ma okt 11, 2010 6:19 pm
''Mooi!'' zei ze enthousiast tegen haar broer, het was leuk om hem zo bezig te zien. Met een dunner kwastje schilderde ze een blaadje op het cakeje en voegde er als finishing touch een blaadje, in het midden eraantoe. Zelf vond ze de helloween cupcakes het leukst maar dit was ook geweldig.
Andromeda Level 2
Onderwerp: Re: Het landhuis van de Smiths di okt 12, 2010 3:02 pm
ik heb zo'n drie plannen, en aph is in een een soort van slachtoffer (casey gaat deud) en in een ander half half daarin heeft ze wel een belangrijke rol (ik pm alle deelnemers nog wel... ik wil niet dat het uitlekt aar anderen...)
Andromeda glimalchte "Nou ik denk dat we elkaar nu ongeveer een dag kennen, we ontmoetten elkaar toen ik en beer aan het villen was en..." ze keek Deryl aan met een blik van -het is je eigen schuld, jij zei dat ik net zo brutaal moest zijn- "... die kas bestaat wel" zei ze met een glimalch. Casey knikte goedkeurend "Nou cassanova, ik ga jou en je lieve vrendin weer aleen laten, dan kunnen jullie weer lekker verder waar jullie gebleven warren" ze gaf ze een knipoog voor ze weer tussen de struiken doorliep en de tuin weer in.