De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.

Ga naar beneden 
+4
Tyson
Arian
Aria
Pandora
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 8:28 am

James Grumm is de "oom" van Pandora. Hij is een van de rijkere is Aidra en in heel het rijk van de leeuw. Pandora ging vroeger vaak bij hem op bezoek en kreeg vaak jurken voor het gemaskerd bal. Zij heeft daar haar eigen kamer voor, maar verder met de verdiepingen. De villa heeft een erg grote voortuin, dan kom je bij de voordeur en als je binnen wordt gelaten dan kom je in een hal. In die hal zijn er twee trappen, 1 naar de eerste verdieping en 1 naar de 2e verdieping. Op de tweede verdieping staan alle slaapkamer van James en zijn gasten. De kamers van het personeel zijn beneden. Op de eerste verdieping zijn niet veel kamers maar die zijn daaar veel groter. Er zijn raadszalen enz.

Op het moment is James Grumm in een van de andere rijken dus waarschijnlijk als een van de mensen met de gave aanklopt zal Pandora opendoen. Het hele personeel was namelijk meegenomen en niemand bewaakt de villa. De mensen vertrouwen teveel op elkaar.

Regels: Geen magie. Geen draken. Niet vechten. Je komt er alleen op uitnodiging in.
Pers: Geen limiet

Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 8:33 am

Pandora was ongelooflijk blij geweest toen ze voor haar twee geweldige dingen te horen kreeg. Het eerste was dat hoor oom Grumm en zijn hele personeel weg was en het tweede was de uitnodiging voor het gemaskerd bal. Dit jaar was ze eerst van plan geweest zijn geld te stelen en een nieuwe jurk te kopen maar ze had iets beters. Ze was naar zijn villa gegaan en had Desdemona in de achtertuin gelaten. Toen ze naar binnen was gegaan had ze veel dingen gezien die ze liever gelijk was vergeten. Maar Pandora liep vastbesloten de trap op naar de tweede verdieping naar haar ouderlijke kamer. Daar opende ze haar jurkenkast en haalde alle jurken van haar daaruit. Ze was blij dat ze kon naaien en pakte het naald en draad uit een laadje. Ze zou haar eigen jurk maken en zijn herinneringen vernietigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 9:01 am

Pandora glimlachte en zocht een paar mooie jurken uit. Ze had al eens vaker jurken gemaakt dus ze wist hoe het moest. Het masker zou ze er later bij kopen. Ze zou een simpele maar elegante avondjurk maken. Strapless en strak tot haar taille. Gelukkig waren al haar jurken dat en paste een mooie rode nog. Die trok ze aan daar scheurde ze priffesioneel de onderkant vanaf. Het moest namelijk een tweedelinge jurk worden. De onkant zou ze nog gebruiken maar die moest ze even met haar zwarte jurk bewerken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 9:19 am

Pandora was al een paar uur bezig en ze was nu dan eindelijk klaar. Ze vond de jurk mooi en goed gelukt. Ze trok snel al haar kleren uit en ging hem passen. Hij kwam tot op de grond en hij zat goed. Ze liep naar de spiegel in haar kamer en miste nu haar vader heel erg. Ze hoopte nu dat er niemand aan zou bellen want dan zou ze in haar jurk naar beneden moeten en ze zou zich erg schamen.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 9:33 am

Pandora was van plan haar jurk aan Desdemona te laten zien dus rende ze de trap af en rende op haar blote voeten door de hal naar de kamer voor de tuin met de openstaande tuindeuren. Ze zag Desdemona eten van het vlees dat Pandora haar had gegeven. 'Wat vind je ervan? Zelf gemaakt.' zei ze tegen Desdemona toen die opkeek. 'Prachtig Pandora, ik wist niet dat je dat kon en ik ken je beter dan wie dan ook!' zei Desdemona. Pandora glimlachte en werd er een beetje emotinieel van. 'Dankje..' wist ze met een klein stemmetje uit te brengen voordat ze moest huilen van geluk en naar Desdemona rende om haar te knuffelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:05 am

Het was later op de dag en Pandora had haar jurk uitgedaan. Ze had haar gebruikelijke broek met hemdje weer aan. De jurk hing nu beneden. Ze liep rond met wat eten in haar hand omdat ze niet stil kon zitten. Desdemona meldde haar even te gaan vliegen omdat ze de hele tijd blijven zitten niet prettig vond. "Is goed.." gaf Pandora haar als antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:07 am

Aria had wat geruchten gehoord dat hier ergens ook iemand met krachten zou zitten. Ze klopte maar gewoon aan bij de grote villa. Ze kon anders misschien wat geld pakken of een baantje nemen. Geduldig wachte Aria tot iemand open deed. Toxic wachte in de bossen op aria. Zelf had ze net als altijd alles bij dat je onmogelijk zag. Glimlachend wachte Aria.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:11 am

Pandora hoorde iemand kloppen en hoopte dat diegene Desdemona niet weg zag vliegen. Pandora liep naar de deur toe om open te doen en zette onderweg haar eten neer op een tafeltje. Ze keek nog even naar haar jurk die in de hal bij de trap hing maar deed toen open. Ze zag een meisje staan en glimlachte. 'Wat kan ik voor je doen?' vroeg ze aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:15 am

Aria keek naar het meisje die open deed en zei toen ´´eh sorry dat ik stoor maar ik ben een beetje verdwaald´´ zei Aria schuldig. ER klopte niks van maar was de beste smoes om met mensen te praten vond Aria. Aria keek het meisje onderzoekend aan en snel daarna pakte ze de kaart. ´´Ik heb wel een kaart maar wete niet goed hoe ik hem moet gebruiken´´ zei Aria bedenkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:19 am

Pandora glimlachte. Ze was in een goede bui dus ze zou het meisje even binnenlaten. 'Kom toch even binnen dan zal ik het je helemaal uitleggen..' zei Pandora vriendelijk en ze stapte opzij zodat het meisje er doorheen zou kunnen. Ze zou zelf ook verdwaald raken in deze rijke wijk als ze Desdemona niet gehad zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:23 am

Aria knikte dankbaar en liep rustig naar binnen. Het huis zag er vanbinnen mooi uit. Niet mooier dan die van Zenan en van de meester maar wel mooier dan normaal. ´´Leef je hier alleen´´ vroeg Aria verbaast omdat het amper kon dat iemand in zo´n groot huis alleen leefde. Dat zou wel heel eenzaam zijn dacht Aria. Maar eigenlijk waren het haar zaken niet dus verwachte ze ook niet echt een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:27 am

'Op het moment wel.. Maar het is het huis van een.. Verre vriend die nu weg is dus ik dacht dat ik het wel even kon lenen omdat ik er vroeger gewoond heb.' zei ze tegen haar. Pandora was erg open maar twijfelde wel even over wat ze moest zeggen van wie het huis was. 'Loop maar mee, dan gaan we in de zitkamer zitten..' zei Pandora daarna en ze wilde het meisje meenemen naar de zitkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:31 am

Aria luisterde aandachtig naar de uitleg het klonk wel logisch. Ze liep naar de zitkamer en ging op een bank zitten. Zelf wist Aria met de mislukking dat ze Gale zo makkelijk liet gaan dat ze maar beter snel iemand anders kon pakken. Al had ze nog geen idee hoe ze iemand met magie ging vinden. Behalve het bal maar dat begon nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:34 am

Pandora ging zelf tegenover haar zitten op een stoel. 'En waar wil je heen dan?' vroeg ze haar nieuwsgierig. De tuindeuren stonden nog open en ze hoorde geklapwiek. Desdemona was dus alweer terug bedacht ze. Ze vroeg zich af of het meisje magie kende. 'Ik ben trouwens Destiny.' Pandora wist niet zeker wie het was dus stelde ze zich voor met haar achternaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:38 am

Aria keek even naar de kaart en wees daarna op de plek waar het bal zou moeten zijn. ´´Ik ga naar een bal en daar wil ik graag op tijd zijn´´ zei Aria grappend. Dit was niet gelogen. Opeens hoorde ze vleugel slagen. Het waren duidelijk niet die van Toxic dus van een andere draak dus dit meisje bezat ook magie. Waarom was het bij elk rijk huis waar Aria aan belde iemand met magie. ´´Ik ben aria´´ zei Aria snel. Ze wou haar achternaam niet geven aan iemand die waarschijnlijk haar vijand is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:44 am

'Ah, Dat bal. Ik ga er ook heen, het is volgens mij niet erg moeilijk te vinden. De hoofdwegen staan hier op dus dat is makkelijk. Ze wees de plek aan waar het was. 'En nu ben je hier.' Ze wees Aidra aan op de kaart. De hoofdstad van het rijk van de Leeuw. 'Dan ga je zo.' zei Pandora en met haar vinger tekende ze een weg van Aidra naar de plek waar het bal georganiseerd zou worden. Ze zag Desdemona ondertussen in de tuin rondlopen. Op zoek naar een goede plek om te gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:47 am

´´Ga jij er ook heen´´ vroeg Aria blij. Dan wist ze tenminste zeker dat het meisje ook krachten had. ´´Dan ken ik tenminste een iemand´´ zei Aria verlegen. ´´Je herkent elkaar waarscheinlijk niet maar toch is het fijn om iemand te kennen´´ vervolgde Aria. Kennen was een groot woord maar toch zei Aria. Ze moest nu even onschuldig spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:51 am

'Ja ik ga er ook heen. En je leert vast wel meer mensen kennen. Loop eens met mij mee, want als je mijn jurk gezien heb weet ik zeker dat je me wel zult herkennen.' zei Pandora vriendelijk. Ze stond op en wachtte op Aria of die meeliep, anders zou ze zelf haar jurk pakken zo veel moeite was dat niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:55 am

Aria stond op en liep met Destiny mee. Zelf had ze haar jurk goed opgevouwen en in haar tas bij Toxic gedaan samen met het masker. Aria was benieuwd wat iemand anders zou dragen. Zelf had ze best snel gekozen een niet te dure jurk. Een paar veranderingen zodat het nooier werd. Maar als je in zo´n huis woonde dan moest je wle een mooie dure jurk hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:58 am

Pandora liep weer naar de hal waar haar jurk aan de trap hing en haalde hem er van af. 'Zelf gemaakt van twee oudere jurken.' zei Pandora vrolijk tegen haar en hield de jurk voor haar lichaam, eventjes maar, waarna ze hem gewoon weer vasthield. Ze keek naar Aria's reactie en hoopte dat ze hem mooi zou vinden.



( Jurk zie je bij de spoiler. )
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 11:02 am

Aria keek verbaast naar de jurk. Hij zag er erg mooi uit ook al had ze dat wel verwacht. Maar ze had niet verwcaht dat Destiny dat zelf had gemaakt. ´´Heb je dat zelf gemaakt´´ zei Aria verbaast. Haar onschuldige act werkte goed leek het voor Aria. Aria keek ongemerkt door de ruimte. Niemand te zien en geen wapens dit zou makelijk kunne worden dacht Aria.

(welke spoiler ?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 11:06 am

'Zelf gemaakt..' zei Pandora trots. Ze ging de jurk weer aan de trapleuning gehangen op de plek waar hij eerst hing. Ze keek Aria aan en glimlachte. Ze vond haar erg vriendelijk en had niet te neiging om in haar hoofd te kijken, ze vertrouwde haar wel. Ze keek even naar de tuindeuren die ze deels zag.

( Op pagina 1 )
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 11:10 am

(a die, serieus ben ik de enisgte die geen plaatje heeft)

Aria glimlachte naar Destiny. ´´En kan jij nog meer mensen met krachten, ik niet´´ zei Aria die dat al liet merken. Misschien door een persoon kwam ze er wel meer te weten en die kans liet ze niet schieten. Meer informatie sneller kan de missie af ronden. Aria keek met een glimlach nog steeds, haar ogen werden bijna puppy ogen waardoor je wel moest antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 11:13 am

'Ja een paar. Maar ik weet niet waar ze zijn wat ik spijtig vind. Heb jij zelf ook magie?'vroeg Pandora aan Aria. Ze was er benieuwd naar. Pandora glimlachte, streek haar jurk even glad en keek Aria weer aan. Ze ging even mat haar linkerhand door haar haren en begon daarna met haar rechterhand het pentagram op haar linkerhand te volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitimeza aug 07, 2010 11:20 am

Aria knikte kort. Als ze het goed speelde kwam ze erachter wie er nog meer krachten hebben. Dan kon ze dat weer door geven en meteen hadden ze een goed slag geslagen. Aria dacht niet meer aan de mislukte poging alleen aan een nieuwe poging. ´´Ik kom uit het rijk van de weegschaal´´ loog Aria. Ze waren als eerst daar aan gekomen en toevallig was daar ook lucht als basis element.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Gesponsorde inhoud





Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 9Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aidra - Het rijk van de Leeuw.
» Aidra: De achterbuurten - Het rijk van de Leeuw.
» Het bos- Rijk van de Leeuw
» het kerkhof- Rijk van de leeuw
» De vitageshop - rijk van de leeuw.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: