De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.

Ga naar beneden 
+4
Tyson
Arian
Aria
Pandora
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 1:21 pm

'Ah, Lucht als basismagie.. Ik heb zoals je misschien weet vuur als ze basismagie.' zei Pandora terwijl ze haar hand tot een vuist maakte en hem daarna weer opende waardoor er een blauw flakkerende vlam tevoorschijn kwam. "Er zijn meer draken rond de stad. Ik voel het gewoon. Check het meisje." zei Desdemona plots tegen Pandora in gedachten. "Oké, ik ga aan de slag." Pandora hoopte dat het meisje niet een al te sterke eerste verdediging had. Waarschijnlijk niet. Pandora concentreerde zich ongemerkt op haar gedachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 1:27 pm

Aria keek verbaast naar de hand van Destiny. Ze had het eigenlijk al eerder gezien maar probeerde toch verbaast te doen.´´Ja ik heb lucht´´ zei Aria terwijl ze haar hoofd leeg maakte om te gaan zweven. Het leek soepel te gaan en dat was ook zo. Aria glimlachte naar Destiny en dacht een gevecht wel leuk kon worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 2:16 pm

Pandora grijnste. Dus ze wilde een gevecht. Pandora was nu vastbesloten om haar daar geen enkele aanleiding toe te geven. Pandora had nog nooit in iemand geheugen gekeken maar ze voelde zich vandaag sterker dus probeerde ze in Aria's geheugen te kijken of ze daar wat kon ontdekken. Ondertussen liet ze de vlam aanwakkeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 2:19 pm

Aria meende dat het te lang stil was. Ze ging weer op de grond staan en zei ´´dank nog maals maar waar is het toilet´´. Aria klonk beschaamd omdat ze naar de wc moest maar eigenlijk wou ze even rust zoeken. Te lange stiltes waren gevaarlijk vond Aria. Ze keek Destiny vragend aan omdat ze niet wist waar de wc was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 2:21 pm

Pandora liet de vlam uitgaan. 'Deze gang door en dan de laatste deur rechts.' zei Pandora vriendelijk. 'Ik ben zometeen te vinden in de zitkamer.' zei ze voordat Aria weg kon lopen. Maar eerst zou ze naar Desdemona gaan. Misschien had ze belangrijk nieuws. Al moest dat wel vannuit de zitkamer. Ze zou het raam openen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 2:37 pm

Aria liep snel in de richting waar Destiny wees. Toen ze bij de wc was pakte ze een flesje uit haar zak. Het zat vol met gif van Toxic. Langzaam goot ze het over de deurklink en wat andere spullen. Met haar krachten maakte ze er ijs van zodat het niet op zou vallen. Dit was haar taak om dit te doen. Ze kon eindelijk aan de schepper laten zien dat ze wat kon doen. Dat hield Aria voor zich terwijl toch een stem zei dat deze aardige mensen niet slecht konden zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 3:02 pm

Pandora was naar de zitkamer gelopen en was gaan zitten. Ze richtte zich op Pandora. "Wat denk dat ze is? Een dertienderijker?" "Ik weet het niet Pandora maar ik vertrouw haar niet." "Maar bedenk wel dat ondanks dat ze dat zou zijn ze anders denkt, misschien kunnen we haar ompraten." "Ik weet het niet.. Maar wees voorzichtig.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 3:08 pm

(jij hebt ook de spam gelezen Surprised )

Aria veegde haar ahnden af zodat je het gif niet zag en je het niet aan haar kon koppelen. Daarna liep ze weer naar de zitkamer. ´´Ik ben weer terug´´ zei ze blij terwijl ze weer op de bank ging zitten. De fles zat weer terug op de plek waar hij eerst zat. Je zag hem niet net zoals de andere wapens. Aria glimlachte naar Destiny en hoopte dat er niet weer zo´n stilte zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 3:54 pm

( Nee hoor, daar richt ik me niet. Altijd als ik alles heb gereageerd doe ik dat icoontje van alle fora markeren als gelezen)

Pandora keek naar Aria en glimlachte. 'Welkom terug. Zeg eens. Reis je veel?' vroeg Pandora maar aan haar om een gesprek op te starten. Ze vond de stilte van daarnet alleen prettig als ze wilde nadenken en dat hoefde nu niet. Pandora keek haar aan en trommelde met haar vingers op de stoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 4:00 pm

( o dat leek even )

Aria keek glimlachend naar Destiny en zei ´´ik reis wel veel´´. Het klopte ook , de grote woestijn over steken en daarna door de 12 rijken trekken kan je wel reizen noemen. ´´En jij´´ vroeg Aria benieuwd. Ze moest alleen aardig bleven en niet op vallen. Een gevecht was deze keer waarscheinlijk niet eens nodig. Het gif zou zijn werk doen. Aria dacht snel naar iets anders omdat het stemmentje weer terug kwam die zei dat ze het niet moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 5:35 pm

( Haha, Hoezo? )

'Ik reis erg veel, de laatste tijd wat minder omdat er slecht nieuws was aangekomen.' zei ze luchtig. 'Maar daar heb je vast wel van gehoord..' zei Pandora met een glimlach. 'Waar ben je dan allemaal geweest?' vroeg Pandora gewoon v erder, ze zou het heus wel horen als Aria niet verder wilde vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 5:38 pm

( ik heb bij de spam gezet dat Aria misschien over stapt)

´´Ja dat heb ik gehoord´´ loog Aria , ze wist helemaal niet wat Destiny bedoelde maar dat zou ze niet zegggen. Dan zou ze door de mand vallen. ´´Overal een beetje´´ zei Aria na denkend omdat ze niet precies bij hield waar ze geweest was. Aria keek Destiny glimlachend aan en zei uiteindelijk ´´maar niets is beter dan thuis´´. Dat was ook dik gelogen maar het klonk wel mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 5:42 pm

'Hmm. Ligt eraan..' zei ze rustig. Pandora vond haar eigen huis vaak leeg en was het liefst op reis. Lekker ver weg zonder dat iemand zich met haar bemoeide. Alleen Desdemona die iets kon zeggen en verder de rustige wind die tegen haar fluisterde en tegen haar zong. Het gaf haar altijd rust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 5:50 pm

´´o´´ zei Aria toen ze merkte dat het bij Destiny niet leuk thuis was. Bij haar meester was er altijd iets te doen dus Aria had nooit het gevoel dat ze zich verveelde. Alleen in de woestijn merkte ze dat ze zich verveelde. Ze wou het liefst wat gaan doen. Aria dacht terug aan de jurk van Destiny. Hij was mooier dan die van Aria maar Aria vroeg ze af wat ze er bij ging dragen. ´´Mag ik vragen wat je bij de jurk gaat doen´´ vroeg Aria beleefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 5:56 pm

'Natuurlijk. Nou een masker. Maar dat moet ik nog kopen, hoogstwaarschijnlijk wordt dat wit met rood. En ik denk een enkel armbandje en deze ketting.' zei ze terwijl Pandora naar haar hals wees. Snel maakte ze de ketting even los en gaf hem aan Aria om te bekijken. 'Mijn vader, broer en zusje hebben er ook een. Bij elkaar vormen ze een geheel.' vertelde ze aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 6:01 pm

Aria keek naar de ketting die ze vast had. Het zou zeker veel betekenen voor Destiny. Snel gooide Aria de ketting terug en zei ´´dan moet je hem maar beter zelf vast houden´´. Ook al wist Aria dat het logisch was dat Destiny accesoiers zou gaan dragen toch kwam het hard aan. Ze had geen geld om wat extra´s te kopen dus een jurk en een masker waren de enigste voor haar. Maar misschien wat improviseren zou ze nog net een paar dingen toe voegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 6:05 pm

'Ga jij nog accesoires dragen?' vroeg ze nieuwsgierig. Ze ging niet in op de opmerking, daar was haar humeur niet naar. Ze keek Aria aan, eigenlijk wist ze het antwoord al doordat ze haar gedachtes had gelezen maar het maakte haar niet veel uit, ze wilde een eerlijk antwoord. Hopelijk kreeg ze dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 6:12 pm

´´Misschien kan ik zelf wat in elkaar flansen´´ zei Aria triest. Ze had al bedacht dat ze haar haar makkelijk zelf kon versieren. Voor de make up en sieraden zat er waarschijnlijk niet in. Gelukkig had Aria nog oude danschoenen dus kon ze tenminste met pums naar het bal. Het was best raar dat iemand die zei dat ze uit het rijkste rijk kwam zo arm is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 6:21 pm

'Ik wil best wat sieraden voor je regelen als je wilt. En wat make-up. Het maakt mij echt niet uit dat je uit het dertiende rijk komt. Je bent gewoon een mens, misschien anders opgevoed dan ik en met een ander geloof. Maar een mens is een mens.' zei Pandora die Aria aan bleef kijken. Ze had even een beetje in de bovenste laag van haar geheugen gewroet terwijl ze aan het praten waren. Verder wilde ze niet gaan omdat ze dat niet echt prettig vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 6:25 pm

Aria keek blij op toen ze hoorde dat ze mak-up en sieraden mocht lenen. Maar toen Aria hoorde dat Destiny wist dat ze van het 13de rijk kwam keek Aria verbaast haar aan. Heel even dacht Aria aan de woorden die de jongen zij. Waarom waren ze hier zo aardig ? Je zou toch denken dat vijanden van de schepper niet zo aardig waren. Maar waarom waren ze zo aardig. Aria stond op en zei ´´ik kan maar beter gaan´´. Aria snapte niks van het rijk en wou alles rustig over denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 6:30 pm

'Nee, ik wil dat je even wacht. Het maakt mij niks uit dat je gelogen hebt. Echt niet zou ik ook doen. En ik was niet van plan zomaar even een vijand te laten gaan zonder te weten welken gevaren in het huis liggen. Mijzelf maakt het mij dan niet uit als ik sterf maar er wonen anderen mensen in dit huis, binnenkort weer en sommigen daarvan zijn me dierbaar. Als je het niet wilt zeggen dan wrik ik eht er wel uit.' zei Pandora streng tegen haar. Ze keek haar aan. Wat dwingend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 6:38 pm

Aria glimlachte half omdat het best duidelijk was waar Aria iets kon doen. ´´Er is maar een plek waar ik alleen was´´ zei Aria terwijl ze naar de deur toe liep. In haar hoofd snapte ze nog steeds niet de lijn van goed en slecht. Maar de branderige gevoel van haar teken deed haar toch herinneren aan de meester. Misschien had ze wel een keus bedacht Aria maar wat zou de goede keuze dan zijn ? Aria liep naar buiten, naar Toxic met die vraag in haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 6:43 pm

Pandora rende haar achterna. 'Als je nog hulp wilt met je sieraden kun je altijd bij me terecht. Als ik hier weg ben weet je draak de mijne wel te vinden. En bedenk wel dat het mij niet uitmaakt wie je bent, zolang je maar blij bent met jezelf.' zei ze Aria nog na terwijl ze bij de deur stond. Ze keek haar triest na. Ze vond haar best moedig om hier gewoon te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 7:21 pm

Pandora deed de deur achter haar dicht en zuchtte. Ze had het gevoel alsof ze iets teweeghad gebracht dat een groot verschil uit kon maken. Ze was vanbinnen bezig zichzelf te veranderen vond ze. Ze werd steeds killer. Ze zuchtte opnieuw en zachte tegen de deur naar beneden. Weer miste ze die persoon die een hand op haar schouder legde en zou zeggen dat het allemaal goed zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 9:05 pm

New
_____
Pandora kwam terug van de winkels. Ze had haar sierraad en haar masker. Ze wilde zich nu heel graag even verkleden om te kijken hoe het zou staan. Ze glimlachte, pakte haar jurk en rende naar boven om zich te verkleden. Ze was binnen een paar minuten al terug. Ze moest haar haren nog doen maar dat maakte niet uit. Ze had haar armband omgedaan. En ook had ze haar schoenen aan. Mascara had ze al op. Stiekem hoopte ze dat iemand haar zou zien maar eigenlijk ook weer niet want dat kon ze gaan schijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aidra - Het rijk van de Leeuw.
» Aidra: De achterbuurten - Het rijk van de Leeuw.
» Het bos- Rijk van de Leeuw
» het kerkhof- Rijk van de leeuw
» De vitageshop - rijk van de leeuw.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: