De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.

Ga naar beneden 
+4
Tyson
Arian
Aria
Pandora
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimewo okt 13, 2010 7:36 pm

Arian glimalchte en veegde de tranen van haar wangen "Rustig maar"
hij tilde haar bij hem op schoot en wiegde haar een beetje heen en weer. Hij neuride het liedje at hij voor haar had geschreven. Hij glimalchte en gaf haar een kusje op haar neus "Rustig maar, je bent nu veilig. Huil al het verdriet eruit, geloof me het helpt" hij glimalchte en ging weer verder haar te wiegen

Cathy liep gewoon het bos in. Ze zag daar Pandora en haar broer weer zitten en draaide zich meteen om en liep weer terug naar Dave "Ze...ehh.... " ze keek naar haar voeten "Ze is er niet" een ding kon je zeggen, ze kon absoluut NIET liegen, ze bezat niet het onfaalbare pokerface van Arian, of zelfs een onverschillige houding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimewo okt 13, 2010 8:06 pm

Pandora hield het na Arian's woorden niet meer droog. Ze liet de tranen komen die ze al veel te lang in zich had gehouden. Zonder enig geluid, op soms een snik na, bleven de tranen komen. Pandora klapte zich soms even aan Arian vast alsof ze in een nachtmerrie was. Uiteindelijk legde ze haar hoofd huilend tegen zijn borstkas.

Dave glimlachte. 'Ik weet dat ze daar zit.. Dat was onze speelplek, nou eigenlijk de hare. Je leert Pandora's bovenkant vrij makkelijk kennen, maar de laag die helemaal onderin zit is de laag die altijd op zoek is naar een herinnering, zodat die uitgewist kan worden. Daar doet ze haar best voor.' zei Dave zonder glimlach. 'Als het iets over Pandora is hoef je niet te liegen, ik weet het meeste al.' zei hij tegen Cathy en hij liep naar haar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimewo okt 13, 2010 8:13 pm

Arian keek haar met medelijden aan en aaide voorzichtig haar rug "Huil maar goed al het verdriet eruit, datlucht op" hij gaf haar een kusje op haar hoofd. Hij wist zich niet helemaal raad met de situatie, maar eed maar waar hij dan behoefte aan zou hebben.

Cathy keek hem aan "Het gaat over Pandora, maar je kan dit bijna niet weten tenzij je gedachten kan lezen" ze glimalchte naar hem "Maar doe maar een poging."
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimewo okt 13, 2010 8:19 pm

Pandora liet haar tranen nog even de vrij loop maar keek daarna voor zich uit. Een beetje wezenloos. Er zat niks in haar hoofd. Ze keek naar Arian. 'Bedankt..' fluisterde ze een beetje schor. Pandora legde haar hoofd weer tegen hem aan. Een zachte zicht van verlichting ontsnapte uit haar mond.

Dave dacht even na maar kon niet veel bedenken. 'Euhm.. Nee ik geef het op. Vertel.' zei Dave met een grijsn. Ze maakte hem nieuwsgierig dus nu wilde hij het weten ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimewo okt 13, 2010 8:22 pm

Cathy glimalchte "Ik vertrouw jou wel, laat ik zeggen dat het te maken heeft met een zekere jongen" ze glimalchte.

Arian glimalchte "Zie je nou wel" Hij gaf haar een kus op haar mond "Ik houd zo veel van je, als ik jou verdrietig zie word ik ook sip" zei hij flauwjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimewo okt 13, 2010 8:26 pm

Dave grijns werd groter. 'Wat leuk! Veel beter dan Grumm.' zei hij. 'Ik heb nou zo'n gevoel dat jij die persoon met wie ze heeft erg goed kent.. Gewoon omdat je zo geheimzinnig doet.'zei hij tegen Cathy.

Pandora glimlachte. 'Nu moet je niet meer sip zijn.' zei Pandora zacht en ze drukte haar lippen op de zijne en sloeg haar armen zacht om hem heen. Ze keek Arian aan en wilde hem zo lang mogenlijk niet loslaten. Of uberhaupt terug gaan naar dat huis,
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimewo okt 13, 2010 8:36 pm

Arian sloeg zijn armen om haar heen en zoende haar vol terug. hij drukte haar voorzichtig, als een porselijnen pop tegen zich aan. Hij glimalchte.

Cathy knikte wild "Mijn broer" ze gliamlchte "Ik weet het ook pas sinds gister hoor" ze gaf hem een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimewo okt 13, 2010 8:45 pm

Dave grijnste. 'Dan moet het wel een goed persoon zijn als hij op jouw lijkt.' zei Dave met een glimlach. Hij keek Cathy aan.

Pandora glimlachte en stopte niet met zoenen, ze liet Arian ook niet los. Hij was haar alles, iets waar ze zonder enige moeite alles voor zou doen. Ze streelde hem zacht, ze was blij dat ze dit konden doen want ze kon nu zo veel meer zeggen dan dat ze met woorden kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimewo okt 13, 2010 8:52 pm

Cathygliamlchte "Als ze zo gestopt zijn met klef oen kan ik je best voorstellen" ze gliamlchte

Arian glimalchte en druke zijn engel tegen hem aan. Ze was zijn alles en de reden dat hij weer glimlachte. Hij drukte haar dicht tegen hem aan en legde haar voorzichtig op de bosgrond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimewo okt 13, 2010 9:03 pm

Pandora ging liggen en keek naar Arian. Ze glimlachte en liet hem niet los. Ze vertrouwde hem daarom deed ze dat niet en nu ze lag was het geen enkel probleem. Ze streelde hem nog steeds.

'We wachten wel..' zei Dave en hij op de grond in de schaduw zitten. 'Kom je ook zitten?' vroeg hij haar glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimewo okt 13, 2010 10:17 pm

Arian glimalchte en zoende haar vol op de mond "Ik houd zo veel van je" zei hij in een adempauze tussen twee belachelijk lange zoenen in.

Cathy glimalchte en ging naast hem zitten "Jij ken Jack en Pandoa dus al sinds hun jeugd"
ze keek hem glimalchend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimewo okt 13, 2010 10:26 pm

Pandora glimlachte en streelde zijn wang. 'Je bent als adem voor mij. Datgene wat ik nooit kan missen.' zei Pandora glimlachend tegen hem. Ze kon hier de hele tijd wel blijven liggen.

Dave grijnste. 'Ja, al heel lang, en ik had zulk verraad nooit van Jack verwacht. Hij was nameljk altijd erg beschermend naar Pandora toe.' zei Dave tegen Cathy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimewo okt 13, 2010 10:34 pm

Cathy knikte "Asl je af en toe een paar katten rond het landhuis ziet opduiken zjn dat de maatjes van mijn broer, hij heeft ook magie en is leider van een bende katten" ze rolde met haar ogen "Nou j, ze zijn wel knuffelig" ze glimalchte.

Arian glimalchte naar haar "jij bent mijn reden om te bestaan en te leven,als jij er niet was zou ik er ook niet willen zijn, zodat we er samen niet zouden kunnen zijn" zei hij met een glimalch "Dit is echt een geweldig momentom voor een keer mijn viool Niet mee te hebben" zei hij vrolijk maar toch ook sarcastisch.

srry voor de late reactie,moest ff bezig zijn met opasdingen als een paniekerig zusje kalmeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimewo okt 13, 2010 10:42 pm

Niet erg joh.

'Jij bent gewoon mijn alles.' zei Pandora en ze glimlachte. 'We vermaken ons wel zonder jouw viool voor deze ene keer.'zei ze zacht en ze drukte haar lippen weer op de zijn en duwde zijn gezicht zachtjes omlaag. Haar ogen keken zwoel in de zijne. Ze speelde een beetje met de nog wat langere plukjes van zijn haar.

Dave grijnste. 'Okee, ik zal de katten er gewoon doorlaten, naar jullie kamers dan. En tja.. wat wil je dan ook. Ze zien elkaar waarschijnlijk nauwelijks en ze heeft een zware nacht achter de rug, net als jij. Als ik haar was zou ik me ook helemaal in iemands armen willen storten..' zei Dave met een licht blosje en hjij keek naar zijn voeten.

Ik moet gaan maar reageer morgenochtend sowieso nog..
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimewo okt 13, 2010 10:46 pm

Arian wilde net zeggen dat hij gewoon een idee voor een liedje had gekregen,maar haar kus smoorde zijn respons. Hij glimalchte en drukt haar dicht tegen zich aan. Hij streek met zijn handen door haar lange zwarte haar en was blij haar weer te zien.

Cathy knikte "Je heb een punt, ze hebben elkaar al een hele dag niet gezien" ze rolde met haar ogen, maar haar gezicht verried dat ze toch wel blij was voor de twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 14, 2010 9:17 am

Pandora hoorde zijn gedachtes omdat hij zo dicht bij haar was maar nu maakte het haar even niet uit dat hij zijn zin niet had kunnen zeggen. Ze vond het oneerlijk dat ze straks weer weg moest, eigenlijk wilde ze er niet aan denken maar toch schoot het door haar hoofd. Ze speelde met zijn haren.

Dave grinnikte en keek naar Cathy. 'Wacht maar tot jij de juiste persoon hebt gevonden. Ik durf te wedden dat je hem na een dag al verschrikkelijk zou missen.' zei Dave tegen Cathy. Hij was blij dat Pandora eindelijk een goed iemnad had gevonden. Dave keek even opzijn naar Cathy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 14, 2010 3:11 pm

Arian gliamclhte en haalde zijn hand door haar haar. Hij dacht er liever niet aan dat hij zo weer weg moest, en haar dan misschien dagen niet kon spreken of aankijken. hij gliamclhte. Hij zou er van genieten zolang dat kon.

Cathy glimalchte vrolijk naatr hem "Misschien" ze ging met haar rug tegen de boom zitten en dacht na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 14, 2010 7:35 pm

Pandora glimlachte en streelde rustig door. Ze was zo blij met hem en wilde nooit zonder hem leven. Dat zou ze gewoon niet kunnen. Pandora omhelsde Arian nog steeds.

Dave legde zijn hoofd in zijn en keek omhoog. Glimlachend dacht hij nergens wat hij prettig vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimevr okt 15, 2010 9:17 pm

Arian kuste haar in haar nek en fluisterde in haar oor "We hebben een probleem he, als iemand ons zo ziet" hij keek haar ontdeugend aan en ging met zijn handen door zijn haar.

Cathy glimalchte naar hem en ging op het gras liggen. Haar haar lag in een waaier om haar heen, alsof het zo was neergelegd voor een foto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 18, 2010 11:15 am

Pandora keek hem aan met een vrolijke blik. 'Maar gaat iemand ons zien is de vraag..' zei Pandora zacht. Ze gaf Arian een kus op zijn wang. 'Hopelijk zit het geluk ons mee' fluisterde ze daarna nog.

Dave glimlachte terug en keek even naar Cathy. Ze lag erg mooi vond hij. Daarna keek hij even naar de villa en zag mensen kijken bij het raam. Het schrok hem een beetje op en hij probeerde de personen te zien, hij herkende Grumm sowieso maar de andere twee personen herkende hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 18, 2010 4:09 pm

Cathy volgde zijn blik en glimalchte "En nu doen alsof er niets aan de hand is.blijf zitten, en doe also we elkaar neit kennen of zo" ze stondop en huppelde het bos in. Ze hoopte dat dave zou blijven zitten, dan zoun het geen argwaan wekken bij grumm. Ze negeerde even de inelkaargestrengelde pandora en arian "Jonges, Grumm kijkt naar buiten, gelieve dat Arian verdwijnt en Pandora weer in zicht komt."

Arian knikte en gaf pandora nog een kus op haar neus voor hij weg liep. zonder een enkel spoor verdween hij tussen de bomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 18, 2010 7:29 pm

Pandora zuchtte en knuffelde hem nog voor hij wegliep. 'Snel terug komen.' fluisterde ze toen gelijk in zijn oor. Ze keek hem triest aan en keek woedend daarna naar de grond. 'Ik denk dat we moeten beginnen met het plan, anders duurt dit nog langer. Je bent hier binnen een paar dagen weg Cathy, dat beloof ik je.' zei Pandora zacht en ze schopte tegen een steentje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 18, 2010 7:32 pm

Cathy knikte naar Pandora "Ik weet het, we gingen als eerstij hier weg krijgen, maar wat gebeurde er daarna?" vroeg ze zagt. haar ogen gingen even naar Dave, ze mocht hem wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 18, 2010 11:32 pm

'Overlijd Grumm door vergiftigd eten. Dan ga ik mijn best doen om te zorgen dat Jack weer Jack wordt.' zei Pandora zacht. Haar ogen schoten naar boven en keken Grumm even recht aan voor ze haar hoofd netjes voor hem boog. 'Hij wenkt me, ik zal me even moeten excuseren.' zei ze.
Dave keek even naar Pandora en Cathy, verbaasd alsof hij ze niet verwacht had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 18, 2010 11:34 pm

Cathy glimalchte. "Ik lop wel mee, ik zal maar neit aleen in de tuin blijven met de zoon van de kokkin" zei ze overdreven bekakt,ten teken dat ze er neits van meende. Ze haakte haar arm in die van pandora en samen lieoen ze naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.
Terug naar boven 
Pagina 7 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aidra - Het rijk van de Leeuw.
» Aidra: De achterbuurten - Het rijk van de Leeuw.
» Het bos- Rijk van de Leeuw
» het kerkhof- Rijk van de leeuw
» De vitageshop - rijk van de leeuw.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: