De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.

Ga naar beneden 
+4
Tyson
Arian
Aria
Pandora
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimeza okt 09, 2010 2:04 pm

Ze keek Zwarte Kater even na. Pandora glimlachte. Ze pakte haar ochtendjas en deed die om haar heen. Zoals gewoonlijk was hij zwart bij haar. 'Kom maar mee. De mensen in de keuken zijn veel aardiger. Ik speelde als kind altijd met de kokkin en ze is er nog steeds. Hopelijk herkend ze me..' zei Pandora met een vrolijkere glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimeza okt 09, 2010 2:24 pm

Cathy glimlachte vrolijk en liep enthousiast achter Pandora aan "Het verbaasd me dat Zwarte Kater er nog zo goed uitziet, toen ik klein was was hij er al, Zelfs toen Arian nog een Peuter was, aleen was het toen nog een Kitten" Ze glimalchte en kwebbelde ronduitover katten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimeza okt 09, 2010 2:27 pm

Pandora glimlachte en luisterde terwijl ze Cathy haar verhaal liet doen. Ze keek soms even naar haar en vond het schandalig wat James en Jack haar aan hadden gedaan. En ook haar vader, de schoft. Pandora bedacht dat haar jeug niet zo erg was, nou erg op een andere manier. Ruzie, mishandeling en dat soort dingen vielen wel mee vond ze nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimeza okt 09, 2010 2:34 pm

Cathy zuchtte "Ik deed eigenlijk best gemeen tgen Arian gister, ik zei dat het zijn schuld is, maar dat is niet helemaal waar, als hij er niet was geweest was het al veel eerder begonnen, hij hield altijd klappen tegen die voor mij en mama bedoelt waren en zorgde voor geld, zoadt ik en mam onze waardigheid behielden" ze zuchtte "Ik vind hem best zielig"
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 10, 2010 2:37 pm

Pandora knikte. 'Ik denk dat hij het wel bergijpt. Jij hebt ook veel meegemaakt, je moest gewoon je emotie kwijt na waarschijnlijk een paar jaar. Het is logisch, je kan er best kwaad of verdrietig om zijn. Dat mag gewoon, niemand verbied het je.' zei Pandora nadat ze daar even over nagedacht had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 10, 2010 4:38 pm

Cathy knikte en liep de keuken in. ze keekrond en bekeek alles "Wow, wat groot, en wat veel spullen" ze grijnsde breed naar Pandora. "Dit is de grootste hoeveelheid keuken die ik ooit heb gezien" ze bekeek alles. De rekken met pannen, messen en kruiden tot aan de ovens en koelkast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 10, 2010 4:43 pm

Pandora glimlachte. Er kwam gelijk een wat oudere vrouw aanlopen. Ze had een vermoeid gezicht maar erg vriendelijke en moederlijke ogen. 'Wat doen je hier?! Weet-' Begon Mirjam aan haar tirade tegen Cathy. Daarna viel ze stil omdat ze Pandora zag. 'Als mijn ogen mij niet in de steek laten, Pandora ben jij dat?' vroeg Mirjam verbaasd, haar mond stond zelfs een beetje open. Pandora's glimlach werd groter en ze knikte. Mirjam sloeg gelijk haar armen om haar heen om haar te knuffelen en Pandora schrok daar wel even van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 10, 2010 4:46 pm

Cathy keek met een glimlach naar pandora "Is dat de kokkin waar je het over had" zei ze met een vrolijke glimalch. Ze liep naar de vrouw toen "Hoi, ik ven Cathy, of Juffrouw Catherine zoasl Jack en James willen dat ik heet" ze rolde met haar ogen en glimalchte toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 10, 2010 4:52 pm

Pandora had niet eens tijd om antwoord te geven want Mirjam liet Pandora los. Ze keek met een grote glimlach naar het meisje. 'Welkom Cathy, ik ben Mirjam. Wil je misschien iets eten en drinken? En hoe oud ben je wel niet?! Ik vind het schandalig van Heer James en Heer Jack.' zei Mirjam, en ze praatte nog door terwijl ze haar arm om Cathy heen sloeg, voorzichtig, en haar meenam verder de keuken. Pandora volgde wat langzamer omdat ze het graag doorkeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 10, 2010 4:56 pm

Cathy glimalchte "Ik zou graag iets eten of drinken, ik ben 16, en het is inderdaad schandalig" ze glimalchte naar de vrouw "Maar ik sla me er wal door heen," ze keek naar dansende maan die gelijk in de armen van de vrouw begon te spinnen "Ze mag u" Cathy gliamlchte
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 10, 2010 4:59 pm

Mirjam glimlachte. 'Wat wil je hebben lieve kind?' zei ze terwijl ze de kat aaide. 'Ze is er lief. Pandora, wil je ook iets?' vroeg ze terwijl ze zich omdraaide. Pandora keek op en schudde glimlachend haar hoofd. Ze was in gedachten verzonken geraakt. Ze was hier vroeger vaak en hielp Mirjam dan. Flisten flitsten voorbij en het was moeilijk voor haar om haar tranen tegen te houden. Ze merkte dat ze Arian meer dan ooit nodig had. Mirjam glimlachte naar Cathy. 'Je bent een sterke meid.. '
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 10, 2010 5:03 pm

Cathy glimalchte "Graag iets met vis, en water" ze gliamlchte "Als dat kan?" ze keek naar Pandora "Sjeez, ik lijk bijna evenveel op een kat asl Arian" ze gliamclhte. Bij het woord Arian had Dansende Maan haar oren gespitst, alles wat haar grote held aanging vond ze interessant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 10, 2010 5:06 pm

Mirjam glimlachte en pakte snel wat water dat ze neerzette bij Cathy voor wie ze ook een houten kruk had neergezet. Schuin voor die kruk stond er nog een en ernaast. Mirjam beveelde een paar mensen om wat klaar te maken en al snel kwam er brood, met een stukje kaas en vis klaar te staan. Pandora keek nog steeds even rond maar lette wel op bij het woord Arian.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 10, 2010 5:10 pm

Cathy glimalchte "Bedankt" en ze viel aan op het brood, de vis en de kaas. Ze smulde. Na afloop likte ze haar vingertoppen af en dronk ze haar water "Oh, heerlijk" ze gliamlchte "Mijn broer heb ik al in geen 2 jaar meer gezien, maar ik wee nog wel dat hij bijna een kat was, hij is weggelopen van huis" ze keek Mirjam beteuterd aan, ze had expres niets gezegd over het feit dat ze haar broer de dag ervoor nog gezien had
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 10, 2010 5:15 pm

Mirjam ging zitten. 'Och kind toch. Dat is wel heel ernstig. Waarschijnlijk had je het thuis ook neit al te best.' zei Mirjam en ze schudde haar hoofd. 'Ik vind het schandalig, mensenschennis.' zei Mirjam, ze heild haar woorden graag netjes. Pandora pakte het krukje en ging afwezig tegen een muur aanzitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 10, 2010 9:11 pm

Cathy knikte "Is het ook" ze gliamlchte naar de vrouw. Ze at de laatste restjes brood en dronk het laatste beetje water, er was niets meet over. Ze gliamlchte
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 10, 2010 10:17 pm

Pandora trok haar knieeen op en sloeg haar handen eromheen. Er werd door iemand die haar vaag bekend voorkwam. Een jongen van haar leeftijd een deken om haar heen gelegd. 'Bedankt Dave.' zei Mirjam. Daarna keek ze Cathy even aan. 'Cathu, dit is Dave mijn zoon. Dave dit is Cathy het meisje voor Jack.' Mirjam keek geirriteerd bij de naam Jack. Dave stak zijn hand even uit naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimema okt 11, 2010 7:36 am

Cathy schudde met een glimlach zijn hand, ze vond Dave wel erg leuk. Ze keek even naar Pandora en ging naast haar zitten "Gaat het wel?" zei ze zachtjes, ze keek pndora bezorgd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimema okt 11, 2010 7:49 am

Pandora keek verdwaasd op. 'Wa.. Oh jawel..Oude herinnering waarvan ik dacht dat ik ze kwijt was..' zei Pandora tegen haar. Ze glimlachte een beetje en legde haar hoofd op haar knieeen. Dave ging ook zitten. Hij glimlachte een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimema okt 11, 2010 7:52 am

Cathy glimalchte "Denk anders aan jeweetwel, dan klaar je wel op" zei ze zacht met een knipoog. Ze glimlachte en keek toen even naar Dave. Ze glimlachte naar hem en keek toen weer naar Pandora.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimedi okt 12, 2010 5:31 pm

Pandora knikte alleen maar. Jammer genoeg lukte het niet echt om aan Arian te denken. 'Ik ga heel even naar buiten.' zei Pandora terwijl ze op stond. Dansende Maan volgde haar. Mirjam knikte en keek haar na. Dave keek even van Cathy naar Pandora. 'Ik weet wel waar ze aan denkt, zonder het te hoeven raden.' zei hij tegen Cathy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimedi okt 12, 2010 10:16 pm

Cathy keek hem aan met een gezicht van putre onschuld "Wat dan?" ze eek hem aan met een onwetende pruillip, ik weet van niets. Ze gliamlchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimedi okt 12, 2010 10:28 pm

Dave keek even naar Cathy en keek daarna even naar de grond. Daarna keek hij Cathy met een glimlachje aan. 'Ze zegt precies wat ze denkt. Aan herinneringen, maar welke zegt ze niet. Ik weet het wel, ik ben iets ouder dan Pandora en ben bijna haar halve leven bij haar geweest. Ze ws vaak hier en dan had ze moeite met Grumm die al vroeg handtastelijk werd of haar sloeg als ze niet luisterde. Daar denkt ze nu aan, omdat hij dat vanacht allebei wel heeft gedaan. En ook omdat ze vaak in de keuken was en dan was Jack bij haar. Het is moeilijk voor haar om hier weer te zijn als iemand die zoveel heeft meegemaakt.' vertelde Dave aan Cathy, soms keek hij even naar buiten. Mirjam was ondertussen weggelopen. Pandora liep onrustig rond. Er stonden bomen die een klein bosje vormden in de tuin. Ze zuchtte toen ze in het midden ging zitten. Het leek net alsof ze zichzelf weer zag,spelend met Dave en Jack. Ze miste die tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimewo okt 13, 2010 2:45 pm

Cathy knikte en keek naarde nog op een kier staande keukendeur. Een zwarte kat verscheen om het hoekje "Zwarte Kater, je bent er weer" Zei Cathy vrolijk en ze rende op de kat af en drukte het tegenstribbelende dier dicht tegen zich aan. Toen ze hem weer op de krond zette stond zijn vacht alle kanten op. Ze keek naar de kater en zag dat hij een briefje o zijn poot had. Vrolijk rende ze naar buiten. "Pandora, Pandora, Zwarte Kater is er weer" riep ze vrolijk.

Arian liep naar Pandora toe die daar op de grond zat. Hij ging tegenover haar zitten en hield haar hoofd in zijn handen terwijl hij haar direct aankeek "Gaat het een beetje" zei hij zacht terwijl hij met de rug van zijn hand langs haar waang streek. Hij keek haar met een zweef van bezorgdheid op zijn poker-face aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitimewo okt 13, 2010 3:55 pm

Pandora had hem niet horen aankomen en keek Arian aan. Tranen stonden in haar ogen. 'Nee.' fluisterde ze zachtjes tegen hem. Ze knipperde een paar keer in een poging op de opkomende waterdruppels weg te werken. 'Het gaat niet..' zei ze en ze bleef Arian aankijken, het gaf haar een rustig gevoel. De onrust werd naar achteren geduwd.

Dave keek op naar de kat en grinnikte toen hij zag dat de vacht alle kantenop stond. Dave liep Cathy achterna. Hij keek rond maar zag Pandora zo niet zitten. Al kon hij raden waar ze was. Dave wist alleen niet zeker of het verstandig was voor hem om daar heen te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.
Terug naar boven 
Pagina 6 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aidra - Het rijk van de Leeuw.
» Aidra: De achterbuurten - Het rijk van de Leeuw.
» Het bos- Rijk van de Leeuw
» het kerkhof- Rijk van de leeuw
» De vitageshop - rijk van de leeuw.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: