De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.

Ga naar beneden 
+4
Tyson
Arian
Aria
Pandora
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 07, 2010 9:52 pm

Pandora zwierde in haar eentje rond en voelde zich net een engeltje. Alleen dan eentje met een grote B ervoor. Pandora neuriede een liedje erbij en sloot haar ogen. Ze werd helemaal vrolijk bij het idee dat ze er over een paar dagen ook zo uit kon zien in de balzaal. Ze was er blij mee en eindelijk een ker trots op zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 30, 2010 5:25 pm

Total new!
____________

Grumm kwam na een dag rijden met Pandora aan bij zijn huis. Hji stuurde zijn soldaten weg, alleen Jack mocht blijven. Hij liep naar binnen achter Pandora aan. Jack liep voor haar. Onder begeleiding werd ze naar haar nieuwe kamer gebracht waar al een bordeaurode jurk klaar lag voor het diner. Ze zuchtte en sloot de deur achter zich. Jack bleef bij de deur staan om te zorgen dat ze neit weg zou lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 30, 2010 10:15 pm

Pandora had net het diner gehad en zat nu nog alleen in de privékamer van Grumm. Ze moest hem James noemen maar ze was net een opstandig kind vond hij. Pandora keek naar het vuur en liet het groter en kleiner worden. Ze zat met haar benen over elkaar en keek niet op ten er iemand binnenkwam. De persoon ging naast haar zitten, pas toen keek ze Jack aan. 'Wat moet je?' vroeg ze kil aan hem. Jack schrok er een beetje van maar liet zich niet van de wijs brengen. 'Ik moet zorgen dat mijn lieve zusje niks uitvoerd.' zei hij rustig. 'Nou, ga dan op z'n minst in een andere stoel zitten.' 'Waarom? We zijn toch familie?' 'Doe wat de dame zegt Jack..' zei een voor Pandora maar al te bekende stem. Ze verstijfde een beetje. Jack boog en ging in de hoek bij een raam staan. Grumm kwam naast haar zitten en sloeg zijn arm om haar heen. Hij dwong Pandora om tegen hem aan te komen liggen en ze walgde terwijl ze hem gehoorzaamde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 30, 2010 10:38 pm

Pandora voelde Desdemona en beantwoordde haar. "Arian is bij jouw huis.." "Zijn jullie er nu al?" "Ja, hij wilde zo snel mogenlijk komen." "Niks zeggen verder. Het plan willen jullie weten." "Natuurlijk, kun je het ons al vertellen.." 'Schatje, waar denk je aan.' vroeg Grumm haar plots omdat Pandora geconcentreerd naar het vuur keek. 'Nergens aan..' "Ik kan een deel vertellen.. Morgen is Grumm weg, samen met Jack en hij heeft mij toegestaan 1 vriendin temorgen ontvangen. Als Arian op z'n minst mijn mantel om kan doen dan laten ze hem wel door. Die opdracht geef ik ze. Dan vertel ik de rest." "Ik geef het door" "En zeg dat ik van hem houd en dat ik me aan mijn belofte zal houden" "Natuurlijk.." "Dankje Desdemona"
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 30, 2010 10:48 pm

Grumm streelde haar haren wat Pandora allerminst prettig vond. 'Mag ik gaan slapen, het was een erg vermoeiende dag..' 'Ja, ga maar naar mijn kamer, die is dichterbij.' 'Maar ik heb daar geen pyama.' gaf ze als weerwoord. 'Die ligt al klaar.' Pandora opende haar mond even maar sloot hem weer. Ze stond op, boog voor beide heren en liep de kamer uit. 'Dat wordt nog veel werd..' zei Jack tegen Grumm.'Ze komt er wel.' zei James geamuseerd. 'En voor jou geldt dat jij vanavond niet uit je kamer komt.'zei hij daarna streng. Jack keek hem verontwaardigd aan maar boog daarna en liep naar zijn kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 03, 2010 10:19 pm

Pandora vloekte terwijl ze naar Grumms kamer liep. Zeopende de deur, de kamer was grauw en had een hemelbed. Ook een bureau en klerenkast maar meer ook niet. Ze zag een satuinen nachtjapon liggen. Snel kleedde ze zich uit en deed de het ding aan dat erg kort was. Het kwam net over haar kont. Pandora ging in de vensterbank zitten zonder verdere kleding aan en rilde om de zoveel tijd, maar ze zou voor geen goud in dat bed gaan liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 03, 2010 10:25 pm

James nam nog een glas wijn waarna hij opstond. Hij luisterde even aan de deur van Jack maar hoorde alleen maar gemopper. James glimlachte, daarna liep hij door naar zijn eigen kamer en opende daar de deur. Hij zag Pandora rillend in de vensterbank zitten. Pandora hoorde de deur opengaan maar reageerde er niet op. Ze verwarmde zichzelf met haar kracht en als iemand haar nu aan zou raken zou diegene hoogstwaarschijnlijk zijn hand branden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 03, 2010 10:39 pm

James bedacht zich net dat hij nog een nieuwtje voor James had. Pandora merkte een vreemde verandering op dus volgde ze zijn gedachtes. Een meisje voor Jack dacht ze verbaasd. James liep Jacks amer binnen en vertelde hem dat hij in Quaris een meisje voor hem had gekocht. Ze heette Catherine Powell. Pandora keek op. Ze kende de naam Powell ergens van. James liep daarna erugnaar zijn kamer en zag Pandora nog steeds zo zitten. Hij kleedde zich om en stapte in bed. 'Kom je erbij?' vroeg hij nog rustig. Pandora negeerde het. 'dan niet.' mompelde hij waarna hij al snel in slaap viel.

Volgende dag

Pandora was de hele nacht in het raam blijven zitten en was die ochtend vroeg naar haar kamer gegaan en had daar haar eten gekregen. Nu zat ze aangekleed in een lange zwarte jurk met lange zwarte mouwen seintjes naar Desdemona te sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimema okt 04, 2010 7:53 am

Pandora had niks gegeten en zat nu in haar oude speelkamer. Ze keek naar de tekeningen die ze vroeger had gemaakt en veegde wat opkomende tranen weg uit haar ogen. James en Jack waren dat meisje ophalen dus Pandora wachtte nu op Arian en bericht van Desdemona. Ze neuriede zachtjes het liedje "He lives in you..". Het vrolijkte haar niet op, dat kon alleen Arian.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimema okt 04, 2010 8:04 am

Pandora stopte gelijk met neurien. Dat was echt te erg, na alles wat Arian al had meegemaakt ook nog dit. Zijn zusje werd verkocht aan een of andere wildvreemde gek. Pandora zuchtte even alle choas uit zich. Ze zou onder haar hoede komen te staan, dat was al een pluspunt. Misschien konden ze dan samen ontsnappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimema okt 04, 2010 8:29 am

Arian liep een beetje weifelachtig naar binnen de hal in. Hij keek rond, de kap nog steeds oer zijn hoofd. Hij had de heletijd aaan Pandora gedacht en hoopte dat ze een beetje oke was. Hij sloeg de vraag van een bediende om zijn mantel aan te nemen af, hij zou wachten tot pandora er was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimema okt 04, 2010 8:31 am

Pandora wachtte al een tijdje en in de vensterbank uit het raam kijkend of ze al iemand met een mantel zag. Ze neuriede rustig een liedje en miste Arian nu echt. Ze wilde weer gewoon gelukkig zijn. En ook gunde ze Cathy dit hier niet. Pandora zuchtte en wilde weer terug naar haar kindertijd. Toen ze hoorde dat haar zogenoemde vriendin gearriveerdwas rende ze snel naar beneden en glimlachte toen ze Arian's gezicht onder de kap zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimema okt 04, 2010 8:34 am

Uiteindelijk bracht een bediende arian nar Pandora toen ze aleen waren deed hij de mantel af en rende naar haar toe "Luneth zij dank dat ik je nu zie"/ zei hij, je kon duidelijk aan zijn gezicht zien dat hij opgelucht was "Is cathy er al???" kwam er meteen hakkelend achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimema okt 04, 2010 8:43 am

Pandora's glimlach verdween even. 'Nee.. Ze komt straks, samen met Grumm en Jack.' zei ze triest. Ze keek naar Arian en zag dat zijn haar korter was en bruin. Ze vroeg zich af waarom maar ging er verder niet op in. Ze bleef naar hem kijken, xe toch niks anders om naar te kijken bedacht ze. Er verscheen weer en kleine glimlach op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimema okt 04, 2010 3:02 pm


Arian omhelsde haar "O wat ben ik blij nu bij je te zijn" hij liet haar weer los en zette een tas op tafel. Er zaten normale kleren, een aantal dolken en Pandoras amulet in "Desdemona zei dat je de misschien wel wilde hebben" hij glimalchte en wilde met zijn hand door zijn haar gaan, aleen was hij even vergeten dat het kort was en hij streek met zijn hand door de lucht. Hij limlachte "Hoe vind je me nieuwe kapsel? Ik dacht, laat ik maar mijn eigen haarkleur weer terug nemen als ik toch zo mijn zusje weer a zien" hij glimalchte "Ik had het zwart geverft toen ik weg was gelopen en verfde het af en toe weer omdat ik bang was dat mijn vader me zou vinden, en omdat ik en mijn zusje ons haar van hem hebben" hij gliamchte flauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimema okt 04, 2010 4:12 pm

Pandora glimlachte. 'Dankje. En het is verrassend maar mooi. Het staat je goed hoor.' zei Pandora glimlachend. Ze pakte even de tas en zette die neer achter het rek met jurken. 'Het is een verandering dat je zusje komt, maar ze kokmt onder mijn hoede te staan dus ik zal haar niet achterlaten als ik probeer te ontsnappen. Maar je moet mij niet de schuld geven als ze wilt blijven.' zei Pandora waarschuwend tegen Arian, ze had zoiets wel eens meegemaakt. Ze ging op een bankje zitten en klopte naast zich voor Arian.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimema okt 04, 2010 4:16 pm

Arian ging naast haar zitten en liet zich puffend tegen de rugleuning hangen "Sinds ik hoorde dat ze hier zou komen heb ik aan haar gedacht, hoe zou het met haar zijn nu ik niet meer tussen mijn vader en mijn moeder en zus in kan springen, en of ik niet beter nog een poos had kunnen blijven, of eerder de confrontatie met mijn vader had moeten opzoeken en hem gewoon vermoorden" zijn hele gezicht was kil. "Ik weet niet wat er dan gebeurd zou zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimema okt 04, 2010 4:21 pm

Pandora keek naar de grond. 'Je hebt gedaan wat goed voelde, je kan het niet terugdraaien en ook al kon je het ik zou het je afraden. Ik weet haast niks van jouw verleden dan je verhalen, maar toch. Ik heb het gevoel dat het dan heel fout zou zijn gegaan, als je het had teruggedraaid. En je hart volgen is ook belangrijk, of je dat nu wilt of neit.' zei Pandora terwijl ze nog steeds naar de grond keek. Ze wenste dat het goed met zijn zusje zou gaan. Dat zou een grote zorg minder zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimema okt 04, 2010 4:24 pm

Arian suchtte "Je zal wel gelijk hebben, gedane zaken nemen geen keer" hij glimlachte naar haar "Ik hoop dat ze me een beetje vergeeft dat ik weg ben gegaan, en anders heeft Cathy pech." Hij glimalchte naar Pandora en pakte haar gezicht beet "Zolang ik jou heb kan het met geen fluit schelen" hij keek haar lief aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimema okt 04, 2010 4:31 pm

Pandora keek Arian met een verliefde glimlach aan. Ze sloeg haar armen een beetje om hem heen.Daarna drukte ze snel haar lippen op de zijne. Ze had het kriebelende en vrolijke gevoel gemist. Hier in het huis was alleen maar een ijzige kilte vond ze. Ze streelde zijn rug deels en was niet van plan hem snel los te laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimema okt 04, 2010 4:33 pm

Arian drukte haar dicht tegen zich aan, hij wilde haar nooit meer aleen laten bij die grumm. Hij hoorde gestommel op de gang en daarna een beleefd klopje op de deur. Arian liet pandora snel los en sloeg de mantel weer om zich heen, als pandora op haar kamer betrapt zou worden met een jongen dan waren de rapen gaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimema okt 04, 2010 4:40 pm

Pandora schrok een beetje van het korte klopje maar reageerde snel en liet Arian los en deed haar jurk even goed, zoals zo vaak. Pandora ging daarna nog netjes zitten en wierp een korte blik op de verstopte tas. 'Binnen' zei ze daarna. Langzaam zag ze de deur opengaan en ze was benieuwd wie het was maar zoals het hoorde bleef ze netjes zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimema okt 04, 2010 4:44 pm

Een jong meisje van een jaar of zestien liep stamelend binnen. Haar bruine haar golfde een beetje en haar opvallende donkere ogen knipperde even door het verschil van helderheid van de olielamp in de gang en het zonlicht van het raam "Bent u vrouwe Pandora???" zei ze stamelend en ze liep naar Pandora toe. Ze stak een tikkeltje verlegen haar hand uit "Ik ben Cathy" Arian hapte naar adem en gooide de mantel in een hoek "Ca...Ca...Cathy???" zei hij verbaasd en hij omhelsde zijn kleine zusje "Luneth zij gepresen dat ik jou hier in een stuk zie" hij glimalchte en zette het beduusde meisje op de grond "A...A...Arian???" stamelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimema okt 04, 2010 4:51 pm

Pandora had nog geen tijd om haar een hand te geven maar knikte al wel vriendelijk. Daarna stond ze snel op en sloot ze de deur om het geluid te dempen. Ze keek naar Arian en Cathy. Pandora vond Cathy een mooi kind. Glimlachend keek ze naar de twee die best op elkaar leken. Ze ging even in de vensterbank zitten en wachtte rustig met een vrolijke glimlach op haar gezicht. Het enige waar ze niet aan kon wennen was de naam vrouwe Pandora.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimema okt 04, 2010 6:34 pm

Eenmaal alles op een rijtje gezet te hebben duwde Cathy Arian weg "Klootzak, weet je dat pa veel erger werd toen jij weg was" zei ze kwaad, schreeuwen deed ze maar niet, dat zou argwaan wekken "We hebben wekenlang op niets geleefd tot pa op het idee kwam dat hij aan zijn andere kind ook kon verdienen. Daarna is hij MIJ gaan verhuren, en niet om piano te spelen, kan ik je vertellen" een traan rolde uit haar oog. "Het was afschuwelijk, en die twee die me hebben gekocht kwamen af en toe terug, die jongste, Jack, die was het ergst, ze kwamen om hem tevreden te houden" Huilend rende ze naar Pandora.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aidra - Het rijk van de Leeuw.
» Aidra: De achterbuurten - Het rijk van de Leeuw.
» Het bos- Rijk van de Leeuw
» het kerkhof- Rijk van de leeuw
» De vitageshop - rijk van de leeuw.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: