De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.

Ga naar beneden 
+4
Tyson
Arian
Aria
Pandora
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimema okt 04, 2010 6:39 pm

Pandora sloeg haar armen om Cathy heen en liet haar uithuilen. Zachtjes fluisterde ze kalmerende woordjes. Ze streelde de bruine haren van het jonge meisje. Ze keek Arian aan, niet beschuldigend want ze vond dat zijn keuzes aan zijn hart lagen. Ze keek hem een beetje gerustellend aan. Pandora probeerde Cathy zoveel mogenlijk te kalmeren ook mentaal. Natuurlijk kon ze nog niet zeggen dat het wel goed kwam. Daarvoor moest er nog teveel in werking worden gezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimema okt 04, 2010 6:47 pm

Arian knikte en ging op een stoel aan de andere kant van de kamer zitten. Cathy had zijn angstige vermoedens jammergenoeg bevestigd. Hij zuchtte. Cathy trok haar knieen op en snikte nog wat. "Hij...hij...hij...hebben ze jou ook megenomen tegen je wil???" vroeg ze met traanogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimema okt 04, 2010 6:55 pm

Pandora keek even naar het meisje. 'Het was al besloten op de dag van mijn geboorte.' zei Pandora tegen Cathy. 'Alleen weten ze niet wie ze hebben meegenomen. Denk maar niet dat je hier voor eeuwig vastzit.' zei Pandora en ze hield haar vuist even voor Cathy's gezicht. Daarna opende ze haar hand en liet er een blauw vlammetje op in de vorm van een hartje. 'Het komt wel goed.' zei ze daarna toch maar. Ondanks haar gedachtes om het niet te zeggen. Ze keek daarna Arian even aan. 'En toch, je lijkt me een slimme meid.. Heb je je nog niet afgevraagd hoe je broer hier komt?' vroeg Pandor ahaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimema okt 04, 2010 7:36 pm

Arian glimalchte "Kat, ik ben hier omdat ik Pandora een handje kom helpen" een hartje van water voegde zich bij het hart van vlammetjes. "En omdat ik niet zonde rhaar kan." hij glimalchte. Cathy keek eerst onbegrijpelijk tussen de twee heen en weer, toen leek ze het te snappen "A..A...Arian heb jij ook Magie???" Haar ogen werden groot toen hij knikte "M...M...Maar dat heb ik nooit geweten!!" zei ze beschuldigend. Arian haalde zijnschouders op "Kat, je weet wel meer niet over me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimema okt 04, 2010 7:42 pm

'Cathy, kijk eens naar het hartje en denk verder dan de magie.' zei Pandora zacht tegen haar. Ze ergerde zich totaal niet aan Cathy's onwetendheid, het paste bij haar dus vond ze het niet erg. Ze glimlachte en keek Arian met een glimlach aan. Het zou vast wel goed komen dacht ze hoopvol. Het meisje had veel meegemaakt maar ze kon straks vrij zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimema okt 04, 2010 8:02 pm

Ze glimalchte "En natuurlijk horen jullie samen, dat kan niet anders" Catherine glimlachte. Arian knikte "Wauw zus, je gaat door voor de koelkast" Hij glimalchte. "Maar Pandora, Cathy is er, en ikdenk dat ze hier ook wel weg wil, we hebben twee draken onder onze leiding en ik weet er nog wel een met magier die ons vast zou willen helpen" hij glimalchte "Meesterbreintje Pandora doe je ding."
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimema okt 04, 2010 10:13 pm

Pandora keek hem aan. 'Je vergeet het feit dat we dan weer door heel Kyon worden gezocht, door meerdere mensen, dus meer wapens. Je moet wel zorgen dat onze ontsnapping klein en onopgemerkt blijft.. Laat me even denken.' zei Pandora terwijl ze uit het raam keek. Ze konden niet voor dood spelen, dat zou te ernstig zijn. Cathy zou ze makkelijk kunnen laten vertrekken door aan te schrijven als totaal ongemanierd, wat natuurlijk niet zo was maar wisten zij veel. Maar zichzelf..
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimema okt 04, 2010 10:23 pm

Arian knikte begrijpend"Of zo heftig en goed getimed dat er neimand meer achter ons aan wil omdat er geen geld meer in zit" hij glimalche "daarvoor zijn meerdere opties, waaronder een waarin jij een weduwe word, mar dat duurt veel te lang en heeft mogelijkheden op rare bijwerkingen" hij zuchtte en dacht na
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimema okt 04, 2010 10:29 pm

Pandora zuchtte even. Ze zag er een stuk vermoeiender uit dan dat ze eerst leek. Het leek ook alsof ze op instorten stond maar Pandora had ook barstende hoofdpijn. Ze stond op en leunde tegen een muur maar zakte al snel weer op de grond. Ze wist het niet, ze wist het antwoord gewoon nog niet. Ze wilde niet dat Cathy haar hele leven op de vlucht was. Zelf konze het wel aan want dat was ze toch al. Maar dat meisje daar had haar hele leven nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimedi okt 05, 2010 2:06 pm

Arian keek naar pandora. "Wat is er?" vroeg hij terwijl hij naast haar ging zitten, wat er was wist hij ijiet, maar er was zeker iets aan de hand met haar. Hij pakte haar hand en kneep er zcht even in. Hij glimalchte lief naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimedi okt 05, 2010 7:37 pm

'Ik kan Cathy zo weg krijgen zonder dat ze hoeft te vluchten. Maar voor mij.. Ik kan niks bedenken waardoor ik niet mijn hele leven op de vlucht zou moeten zijn. Ik kan ze ook niet doden, ik wil het bloed van mijn bloedeigen broer niet aan mijn handen hebben en dan word ik juist nog meer gezocht.' zei Pandora onrustig. Ze keek Arian aan. Vermoeid maar vooral bang. Pandora liet haast nooit zien dat ze bang was, maar op het moment was ze bang voor de dood, voor wat Grumm met haar kon doen, voor het leven in een hokje en voor het leven als vluchteling..
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimedi okt 05, 2010 7:54 pm

Arian knikte "Dat is denk ik het probleem, ze zijn te rijk en belangrijk om niet gemist te worden als ze dood zijn, zoals mijn vader" heel evn zag Arian er doodeng en gevaarlijk uit voor hij zichzelf weer terug had "Er is een oplossing, en dan gaat aleen grumm dood alleen is het een lang plan en weet ik niet of Grumm en Jack jullie tussentijds met rust laten" Arian zuchtte "als de dood van grumm op een ongeluk lijkt en jij weduwe word, kan jij Jack betalen en zijn wij 'onschuldig'" hij glimalchte "Als grumm verdrikt in zijn eigen bad bijvoorbeeld of hij voedselvergiftiging oploopt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimedi okt 05, 2010 8:00 pm

'Dat vind ik wel een goed plan. Het is het beste wat we hebben. Maar ik wil niet dat Cathy hier zo lang is. Misschien als ik zeg dat ze ongeschikt is voor het leven in stand, iets in die richting. Na een paar dagen dat ze hier is kan ze zo weer weg. Ik moet haar namelijk alles leren. Mij maakt het niet uit hoelang ik hier moet blijven. Ik leef al het grootste gedeelte van mijn leven half met hun twee.' zei Pandora. Ze wilde Cathy gewoon uit Jack's losse handjes houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimedi okt 05, 2010 8:15 pm

Cathy keek Pandora aan "Voor mij maakt het weinig verschil hoelang je me bij Jack laat, als je me meteen wegstuurt is het verdacht, probeer eerst me een paar dagen lang manieren aan te leren voor je me afkeurt, dat maakte het realistischer" zei ze op dezelfde emotieloze toon die artian de helft van de tijd opzette Arian knitke "Het spijt me het te moeten zeggen maar ze heeft een punt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimedi okt 05, 2010 8:19 pm

'Dat bedoelde ik ook. Alleen ik versnel het even zodat ik verder kan gaan kijken naar de opties. Want het kan zo zijn dat ze je toch hier willen houden.' zei Pandora tegen Cathy. 'Al denk ik van niet als ik ze overtuig.' zei Pandora wat opgelucht. 'Jullie kunnen dan trouwens wel in mijn huis blijven, dat is denk ik het veiligste en dan ook het dichtste bij. De meeste kroegen worden namelijk in de gaten gehouden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimedi okt 05, 2010 8:35 pm

Cathy knikte "Oke" ze glimalcte en ging naast Pandora zitten Arian knikte "Dat is inderdaad het best," -langidrik haal de katten daar ook maar naartoe- "Langidrik is de katten aan het halen, die zijn dan ook veilig" hij glimalchte "En we kunnen via desdemona contact houden" hij glimalchte flauw "Al zal ik het wel jammer vinden dat ik er niet bij betrokken kan zijn op katten spionnen na" hij glimalchte "Jullie kunnen ze binnenlaten als julie willen, trouwens POandora, dansende maan is verzot op je, ondanks dat ze een beetje jaloers is" Arian glimalchte "Zij zou graag bij jullie blijven en Grumm kan vast geen nee zeggen tegen jou en de schatigste kitten ter werteld"
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimedi okt 05, 2010 8:39 pm

Pandora glimlachde bij het horen van de naam Dansende maan. Ze was blij dat het goed met haar ging. 'Dat zou geweldig zijn. Ze zou voor veel gezelligheid zorgen. Ik heb een goed gevoel over dit plan. Het komt vast wel goed'zei Pandora met een glimlach waarna ze haar armen om Arian en Cathy heen sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimedi okt 05, 2010 8:45 pm

Arian glimlachte "Maar Pandora, Hoelang kan ik vandaag blijven?" hij keek haar bezorgd aan "Ik wil Jack en James niet tegen het lijf lopen" hij keek haar aan "Dat zou de hele boel door elkaar gooien, plus ik moet de katten comandos geven om postten te kiezen om de boel een beetje in de gatenb te houden en meer te weten te komen over Grumm"
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimedi okt 05, 2010 8:49 pm

Pandora keek even op de staande klok. 'Het is bijna etenstijd dus ik denk dat het verstandig is om nu weg te gaan. Anders loop je ze zeker weten tegen het lijf en dan heb ik nog de tijd om Cathy klaar te maken.' zei Pandora tegen hem. Ze vond het jammer dat hij nu al weg moest. Ze zuchtte even en keek Arian aan.
____
Jack en James doet me denken aan Jack & Jones.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 06, 2010 2:55 pm

Arian knikte "Jammer, nu ja" hij gaf pandora een zoen en haalde na een stuk of twintig secondn zijn lippen weer van de haren "Ik ben bang dat ik dan maar weer ga" Hij glimalchte even en dloeg Pandoras mantel weer om. Hij gaf zijn zusje een kusje op haar voorhoofd. "Jullie zullen de katten op zijn laatst over een paar uur zien " hij woof even voor hij de kamer uitliep "Jullie horen snel van me" hij glimalchte even en liep naar buiten waar hij na een eindje lopen opgepikt werd door zijn draak en ze terug vlogen naar pandoras his. Cathy liep naar Pandora en keek heer met grote ogen aan "Wat moeten we nu doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 06, 2010 3:30 pm

Pandora keek Arian triest na en keek daarna Cathy aan. 'We gaan je klaar maken voor het eten. Maar ze moeten denken dat je niet geschikt ben dus houd je gewoon deze kleren aan. Veel hoeft er bij hun niet te gebeuren om ze dat te laten denken. Over een paar dagen zijn ze overstag.' zei Pandora hoopvol. Daarna keek ze naar haar eigen kleren. Die vond ze wel geschikt. 'Wacht, heeft jouw vader je de tafelmanieren van de rijken geleerd?' vroeg Pandora aan Cathy.


Laatst aangepast door Pandora op wo okt 06, 2010 3:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 06, 2010 3:32 pm

???wacht nu maar de rijken geleerd????
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 06, 2010 3:34 pm

Oeps. Verbeterd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 06, 2010 3:37 pm

im zie geen verandering.... kan ook aan mijn interpretliggen


Cathy had de vraag niet gehoord en was naar een bnkje gelopen waar ze overheen was gaan liggen. Ze zuchtte "Wat doe jij de hele dag terwijl ze je hiero achterlaten" ze gaf pandora een knipoog "Naast Arian hier uitnodigen??" ze glimalchte en begon een vlechtje te maken in haar lange bruine haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 06, 2010 3:41 pm

Het is wel verbeterd:(
Van: wacht nu maar de rijken geleerd
Naar: , heeft jouw vader je de tafelmanieren van de rijken geleerd
_________

Pandora keek haar even aan met een kleine glimlach. 'Meestal zijn ze thuis dus dan moet ik hem gezelschap houden, behalve als hij een of andere vergadering heeft. Verder doe ik niet zoveel. Mijn studie is al afgerond, sinds ik hier nog niet zo lang ben ben ik vooral in de kamer hiernaast. Mijn oude kinderkinder kamer. Loop maar eens mee.' zei Pandora met een glimlach, ze opende een stuk muur met een klein afstapje naar een vrij grote kamer met allerlei speelgoed en twee grote ramen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aidra - Het rijk van de Leeuw.
» Aidra: De achterbuurten - Het rijk van de Leeuw.
» Het bos- Rijk van de Leeuw
» het kerkhof- Rijk van de leeuw
» De vitageshop - rijk van de leeuw.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: