De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.

Ga naar beneden 
+4
Tyson
Arian
Aria
Pandora
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimema okt 18, 2010 11:38 pm

Dave keek naar boven en wachtte tot Grumm weg was waarna hij na de meisjes de keuken in liep alsof zijn pauze voorbij was en hij weer aan het werk kon.

Pandora grijnste een beetje door haar woorden maar liep mee. 'Weetje, dit is echt slecht voor mijn trainingschema, en dat is Arian eigenlijk ook.' zei ze glimlachend. 'Weetje, ik kan hem zo pijnloos doden zonder dat hij er iets van merkt. Maar ik kan het gewoon niet.' zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimema okt 18, 2010 11:51 pm

Cathy knikte "Dat begreip ik, hij heeft je zoveel aangedaan, en het vermoorden zelf is moeilijker als het iemand is die je kent, geloof me, ik heb al zo vaak op het punt gestaan om mijn vadr te vermoorden" ze zuchtte en glimalchte toen anar Pandora. "Ik denk dat ik vandaag maar eens de boel ga verkennen, dan weet ik goed hoe het er hier uit ziet" ze gliamlchte "En ik denk dt jij naar Grumm moet" zei ze nu zonder glimalc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimema okt 18, 2010 11:53 pm

Pandora knikte en maakte zich van Cathy los. 'Succes, en als er iets is roep dan gewoon Dansende maan, ze kent de weg hier al redelijk.' zei Pandora. Daarna keek ze nog even naar Cathy en zuchtte ze. 'Tot straks.'zei ze zacht. Pandora vroeg zich af wat er zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimedi okt 19, 2010 12:14 am

srry ben twilight aan het lezne, en jaloers op bella Mad

Cathy knikte en liep gewoon maar een gang in, ze nam alle details goed in haar op en telde onbewust het aantal stappen die ze deed, wat ook in haar brein werd oggestalen. Ze ging met haar vingers langs de muur en registreerde verandereingen in het patroon op bepaalde punten. In een deel van haar brein werden de feiten opgeslagen. Ze was best slim, maar had noit de kans gehad om dingen p te slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimedi okt 19, 2010 7:27 pm

Pandora liep naar de kamer van Grumm en klopte op de deur. 'Binnen.'hoorde ze terwijl ze de deur open deed. 'U wilde mij spreken.' zei ze zacht, koel en beleefd. Grumm snoof even en gebaarde Pandora naast hem te komen staan bij het raam. 'Weet je wat je allemaal wel niet ziet uit dit raam. Met dit..' zei hij en wees naar de verrekijker. Pandora bleef hem aankijken. Rustig wachtte ze op de klap, maar die bleef nog uit. Pandora keek hem aan. 'Ik ben oud, ouder dan je denkt en de tijd begint me in te halen.' zei hij met een vermoeide stem en hij zakte neer op de vensterbank. Pandora twijfelde even maar omdat haar ogen even naar de man schoten die er stond ging ze toch zitten. 'Ik ben bang dat als ik overlijd dat je weer de verkeerde kant op gaat. Daarom heb ik daarnet in mijn testament vastgelegd dat jij als eigendom bij mijn villa komt en dat je overloopt naar Jack.' zei hij. Pandora verstijfde even en keek naar de man. Hij moest iets weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimedi okt 19, 2010 7:48 pm

Cathy wandelde door het huis. ze wist van twee verdiepingen al de plattegrond en alle bijbehorende herkenningspunten uit haar hoofd. ze glimalchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimewo okt 20, 2010 9:58 am

Pandora keek voor zich uit. 'Waarom? Waarom Jack..?' zei ze zacht. Het enige geluk was dat Cathy dan weg moest. 'En wat gebeurd er dan met Cathy..' vroeg ze erbij. James keek op. 'Cathy, zij kman hier werken als hulp. Meer niet.' zei hij tegen haar. Pandora zuchtte. 'Weetje, waarom snap ik jou niet. Wat heeft Cathy jouw misdaan. Jack kan toch ook gewoon wachten!' Pandora was er echt niet blij mee. Het was alsof hij alles wist van het plan. Alsof hij Arian en haar had gezien. Ze had het gevoel dat ze hier niet veilig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimewo okt 20, 2010 12:56 pm

Cathy stopte, ze kon niet naar de zolder, de deur was afgesloten, daar was het aleen voor personeel. ze slenterde weer naar beneden en hoopte dat ze Jack niet tegen zou komen, die klootzak. ze zuchtte en slenterde met haar ogen dicht naar beneden. ze wist nu immers precies waar alles was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimedo okt 21, 2010 8:52 am

Pandora leunde tegen de muur. 'Mag ik gaan?' vroeg ze rustig. Grumm keek haar even aan. 'Ja, ga maar.' zei hij. Pandora stond op, boog en liep daarna snel de kamer uit. Ze sloot de deur achter zich en zuchtte. 'Wat is er?'zei Jack geamuseerd in haar hoofd. Pandora verbeelde zich dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimedo okt 21, 2010 11:01 pm

Cathy liep naar buiten om het deprimerende huis te ontvluchtten. ze was de bedompte sfeer zat en rende over het gras. blij dat ze een spijkerbroek en geen jurk droeg, maakte ze een radslag. Ze lachte van plezier en dartelde over het gras.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimevr okt 22, 2010 9:38 am

Pandora begon te lopen maar de gedachte bleef haar volgen. Ze zuchtte en leunde tegen een muur. Ze hoorde dat er iemand aan kwam lopen dus hield ze zich stil. Ze had nou nergens zin in. Pandora liep na de persoon weg. Naar de begane grond.. Eignlijk wist ze niet waar ze heen moest, het was hier zo vol en zo opgesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimevr okt 22, 2010 10:47 am

Cathy liet zich met een zucht op het gras vallen en keek naar de wolken. zat zou ze graag zo vrij zijn als een wolk. Ze glimalchte en plukte een graspriet die ze omhoog hield. wat was het eigelijk een raar plantje. Ze glimalchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimevr okt 22, 2010 10:54 am

Pandora liep de voordeur uit naar het hek. Natuurlijk werd ze daar tegen gehouden maar Pandora leunde vermoeid tegen het hek aan maarkeek met haaar hoofd naar beneden. Ze zuchtte en schudde aan de spijlen. Pandora draaide zich weer om en liep het gras op naar het vijvertje dat aan de zijkant lag. Ze knielde daar neer en keek naar zchzelf terwijl een traan het vijvertje in viel en voor rimpels zorgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimevr okt 22, 2010 11:01 am

Cathy schrok van de huilend pandora. ze knielde bij haar neer ene sloeg een arm om haar heen "Rustig maar" probeerde ze har te sussen "Wat is er gebeurd?" vroeg ze bezorgd. ze keek pandora recht aan met haar verschrikte zwart achtige oogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimevr okt 22, 2010 11:09 am

Pandora kwam al snel tot rust. 'Hoe eerder Grumm dood is hoe sneller je weg bent. Want dan ga ik naar Jack over en zou jij hier moeten werken, ik kan je makkelijk ontslaan en Jack is niet zo als Grumm. DIe vnd wel iemand anders..' zei Pandora zakelijker. Ze keek Cathy aan. Daarna keek ze weer in het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimevr okt 22, 2010 11:15 am

Cathy knikte en gaf Apmdora een knuffel "En nu niet huilen, anders komt Arian nog opduiken, en dat ziou het hele plan door de war gooien" fluisterde ze zacht in pandoras oor. Ze hield haar armen stevig om har vriendin heengeslagen, bang dat als ze los zou laten Pandora in een huilbui zou vervallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimevr okt 22, 2010 6:30 pm

Pandora glimlachte en knuffelde Cathy terug. 'Bedankt, het gaat al weer.' zei Pandora glimlachend. Ze was blij dat ze Cathy had, anders was ze echt depressief geworden.'Bedankt dat je er voor me bent!' zei Pandora tegen haar vriendin. Je kon Cathy met recht en vriendin noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimevr okt 22, 2010 6:57 pm

Cathy glimalchte naar Pdora "Zie je nu wel, het is best te doen" Ze glimalchte en gaf Pandora nog een knuffel "Je hoeft niet meer te huilen, zie je nu wel" ze glimalchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimevr okt 22, 2010 7:01 pm

Pandora glimlachte. 'Ja, het gaat lukken. We moeten positief denken.' zei Pandora met een glimlach. 'BEdankt.' Ze hoopte dat het wel goed zou komen. Dan kon ze tenminste weer met Arian omgaan wanneer ze wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimevr okt 22, 2010 7:11 pm

Cathty glimalchte "Precies, positief denken, ondanks die twee idioten" ze glimalchte en wioelde met een hand al het haar van haar enige vriendin door elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimevr okt 22, 2010 7:13 pm

Pandora grijnste en keek even in het water. 'Nou, dat ziet er ook mooi uit zeg.' grapte ze met een een grijns en ze begon te lachen en haalde het haar van Cathy ook door de war. Ze lachte door
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimevr okt 22, 2010 7:16 pm

Casthy lachte en brancht met haar handen haar haar weer in model "Flauw hoor, en jij hoort hier de volwassenen te zijn, jij bent al achttien" ze lachte en liet zich met een plof in het gras vallen. Ze lachte en haar nog steed sin de war zittende haar lag als een waaier om haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimevr okt 22, 2010 7:17 pm

'Maar het is niet leuk om volwassene te zijn..' zei Pandora met een zucht en ze liet zich naast Cathy vallen en keek naar de lucht. 'Als klein kind heb je meestal veel minder zorgen..' verzuchtte ze en ze keek even naar haar vriendin. Ze was nog niet volwassen volgens de wet maar Pandora vond haar er slim genoeg vcoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimevr okt 22, 2010 9:06 pm

Cathy glimalchte. "Tja, maar je mag niets en kan niet voor jezelf zorgen" ze zuchtte "Nou ja het kan wel, maar toch weer niet" ze zuchtte en staarde naar de wolken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitimevr okt 22, 2010 9:22 pm

'Het verschilt niet heel veel met nu.. We mogen nog steeds niks tot vrij weinig. ' verzuchtte Pandora. Ze staarde nu ook naar de wolken en zag er allerlei dingen erin. Het gaf haar altijd rust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.   Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw. - Pagina 8 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aidra : De villa van Grumm - Het rijk van de Leeuw.
Terug naar boven 
Pagina 8 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aidra - Het rijk van de Leeuw.
» Aidra: De achterbuurten - Het rijk van de Leeuw.
» Het bos- Rijk van de Leeuw
» het kerkhof- Rijk van de leeuw
» De vitageshop - rijk van de leeuw.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: